News-Piper

Μάρκος Σεφερλής: Εξηγεί γιατί θύμωσε μαζί του η Ελένη Μενεγάκη

Ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε στο "7 μέρες tv" για την παρεξήγησή του με τον Βαγγέλη Περρή, ενώ μίλησε και για την Ελένη Μενεγακη.


Ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε στο "7 μέρες tv" για την παρεξήγησή του με τον Βαγγέλη Περρή, ενώ μίλησε και για την Ελένη Μενεγακη.


"Τίποτα απολύτως" τόνισε, όταν ρωτήθηκε τι έχει συμβεί ανάμεσα σε εκείνον και τον Βαγγέλη Περρή, προσθέτοντας: "Από τη μεριά του Περρή υπάρχει μια συνεχόμενη φραστική επίθεση στο πρόσωπο μου μέσα από το ραδιόφωνο και τις τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς να έχω καταλάβει τον λόγο. Δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ. Δεν έχουμε έρθει καν σε επαφή να διαπληκτιστούμε. Μία- δύο φορές απάντησα και εγώ με το δικό μου τρόπο χωρίς να του κάνω επίθεση.. Προφανώς δεν του αρέσει ότι υπάρχω στο χώρο. Εγώ είπα μία άποψη επειδή προσπάθησε να βγει μπροστά από την κάμερα με δικές του εκπομπές και δεν του έκατσε τίποτα. Ο κόσμος δεν τον ήθελε. Δεν τον είδε. Δε μιλώ για τις εκπομπές που συμμετείχε ως μέλος επιτροπής, αλλά για κάποια παιχνίδια που έκανε στον ALPHA, στον ΑΝΤ1. Δεν τα είδε το κοινό και κοπήκανε".

Ο ηθοποιός όμως συνεχίζει: "Είναι ευφυής στις εκπομπές που επί χρόνια είναι από πίσω όπως το «Όλα» του Θέμου. Σαν παρουσιαστής εκπομπής όμως έχει αποτύχει. Προφανώς δεν το κάνει καλά. Δεν το λέω εγώ. Το έχει δείξει η ιστορία. Ως κριτής ενός προγράμματος που μπορεί να συμμετέχει ο Ψινάκης και να γίνεται ένα παιχνίδι που τραβάει, ή η Μανωλίδου είναι καλός. Έχει ταλέντο. Δεν είναι τυχαία σ’ αυτό τον χώρο τόσα χρόνια".

Όσο για την Ελένη Μενεγάκη, δηλώνει πως θα ήθελε να συνεργαστεί και πάλι μαζί της: "Δεν είχε γίνει ουσιαστικά παρεξήγηση. Απλά πήγα στην εκπομπή του Γρηγόρη (σ.σ. Αρναούτογλου) πριν από χρόνια και εκείνη θύμωσε γιατί είναι ένα παιδάκι που θέλει να του κάνεις τα χατίρια. Το 2004 δεν της το έκανα και θύμωσε. Δεν είχε εκφραστεί ποτέ εναντίον μου, με άσχημα λόγια, ούτε εγώ αντιστοίχως. Τη θεωρώ νούμερο 1 σ’ αυτό που κάνει. Είναι η μόνη παρουσιάστρια που ήξερε πότε έχω να πω αστείο και μου έδινε πάσα χωρίς να με εκθέτει. Είναι τέλεια πάντα η συνύπαρξη μας. Γι’ αυτό και ο κόσμος αν και είχα να πάω επτά χρόνια στην εκπομπή της δεν το είχε καταλάβει. Μου έλεγαν «Όταν πας στη Μενεγάκη πεθαίνουμε στα γέλια» Τους έχει μείνει αυτή η εικόνα".

yupiii.gr

Related

showbiz 3728581971599904085

Follow us


item