News-Piper

Δημήτρης Καμπουράκης: «Άντε από εδώ, όξω ρε κερ**ά από την παράγκα»!

Νευράκια είχε σήμερα το πρωί ο Δημήτρης Καμπουράκης. Αφορμή στάθηκε η συμπεριφορά διαφόρων κομματικών στελεχών, που όπως είπε «θεωρούν δι...

Νευράκια είχε σήμερα το πρωί ο Δημήτρης Καμπουράκης. Αφορμή στάθηκε η συμπεριφορά διαφόρων κομματικών στελεχών, που όπως είπε «θεωρούν δικαίωμα τους ότι το κράτος πρέπει να τους πληρώνει για να κυβερνάνε»!


«Οι Πασόκοι που είχαν το σύνολο του κράτους τον πρώτο καιρό είχαν λουφάξει. Τώρα που βλέπουν ότι μένει η κατάσταση ως έχει, έχει αρχίσει και γίνεται όργιο. Πάνε και γλείφουν τους υπουργούς. Θα μείνουμε εδώ, τι θα κάνουμε, θα φύγουμε; Μετά πάνε στη ΔΗΜΑΡ και λένε “εγώ δεν έχω καμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ”», είπε ο δημοσιογράφος.

Εκνευρισμένος και στον ίδιο τόνο συνέχισε λέγοντας «θα μείνεις ή θα φύγεις; Εγώ έχω σύμβαση. Όταν το ακούω αυτό με τρελαίνει! Άντε από δω, όξω ρε κερ**ά από την παράγκα! Όλοι λένε ότι έχουν 2-3 χρόνια σύμβαση. Ποιος σου έκανε τη σύμβαση και έχεις γραμματείς και την γραφειάρα σου; Άντε από εκεί όλοι σας! Να πάνε στα σπίτια τους. Έχω μιλήσει με 10 και μου έχουν πει τα ίδια πράγματα».

Related

TV 1230690706385079417

Follow us


item