News-Piper

Σάββας Πούμπουρας: "Πέρασα διάστημα που δεν είχα να φάω"

Ο Σάββας Πούμπουρας έδωσε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο συνάδελφο Γιάννη Βίτσα και μίλησε για την περίοδο που δεν είχε να φάει, γαι ...

Ο Σάββας Πούμπουρας έδωσε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο συνάδελφο Γιάννη Βίτσα και μίλησε για την περίοδο που δεν είχε να φάει, γαι τις κριτικές που δέχεται η «Οικογένεια της Συμφοράς»...για τα χρήματα που βγάζει και απαντάει στο αν η Σίσσυ Χρηστίδου είναι το πρόσωπο που τον έβγαλε στην τηλεόραση.

Ξεκινώ με την εκπομπή «Οικογένεια της συμφοράς» η οποία στους μήνες προβολής της κέρδισε πραγματικά μεγάλη μερίδα του κοινού. Σε χαροποιεί και αν θες θεωρείς ότι κερδήθηκε ένα στοίχημα γιατί είναι η πρώτη εκπομπή στην οποία είσαι κεντρικός παρουσιαστή;

Με χαροποιεί επειδή βλέπω ότι αρέσει στο κοινό. Δε θέλω να το παίξω άνετος αλλά επειδή ουσιαστικά υπήρχε ένα παρόμοιο concept που κάναμε την προηγούμενη χρονιά το «Πλάκα κάνεις», το οποίο πήγε καλά έδειξε ότι ο κόσμος αγαπά μία εκπομπή τέτοιου είδους και το συνεχίσαμε. Ήξερα ότι θα κάνει επιτυχία.

Παρόλα αυτά βέβαια η εκπομπή έχει δεχθεί μια σειρά από κριτικές ότι είναι ένα αδιάφορο ριάλιτι.

Όλες οι εκπομπές δέχονται κριτική. Όποιος δε θέλει να δει την εκπομπή μπορεί να αλλάξει κανάλι. Δεν υπάρχει πρόβλημα.

Σ’ ενοχλούν τα όσα λέγονται;

Κάποτε μ’ ενοχλούσαν. Τώρα δεν μ’ ενοχλούν ειδικά όταν μπορεί να προέρχονται από εκπομπές οι οποίες μπορεί να μην προσφέρουν επίσης τίποτα – Αν θεωρούν ότι αυτή η εκπομπή δεν προσφέρει κάτι σκέψου κατά πόσο μπορούν άλλες εκπομπές να πρεσβεύουν ότι προσφέρουν κάτι στον κόσμο. Αν αρχίσουμε να πετάμε ο όμως βολές ο ένας στον άλλον δεν πρόκειται να κάνουμε δουλειά.

Καταλαβαίνω ότι μιλάς για τις gossip εκπομπέςΌχι απαραιτήτως gossip, για οποιαδήποτε. Δεν είναι το θέμα να τοποθετηθώ και να μιλήσω για άλλες τις εκπομπές. Ο καθένας κάνει την εκπομπή του. Κάποιοι έχουν άποψη επί παντός επιστητού. Κανένα πρόβλημα. Δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να κάθομαι να σχολιάζω και να απαντάω. Είναι φαύλος κύκλος. Περιμένουν ν’ απαντήσεις και από εκεί ν’ αρχίσουνε τα πάντα.

Έχεις βγάλει χρήματα;

Όσα βγάζει όλος ο κόσμος.

Ε! Μη μου πεις ότι κάνεις εκπομπή στην τηλεόραση με οχτακόσια ευρώ το μήναΚάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Αυτή την αντίληψη περνούν στον κόσμο τα πηγαδάκια και θεωρούν ότι αυτοί που είναι στην τηλεόραση είναι εκατομμυριούχοι. Αυτές οι εποχές έχουν περάσει. Τα χρήματα είναι παρόμοια με όσα παίρνει όλος ο κόσμος. Απλά σε εμάς το πρόβλημα είναι ότι πληρωνόμαστε πολύ πιο αργά και τα παίρνουμε μαζεμένα, ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι τα παίρνουν κάθε μήνα και σπαστά. Αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί κάνεις κακή διαχείριση αν παίρνεις ένα ποσό σε μία στιγμή. Είναι και πιο εύκολο να το φας..

Ισχύει αλήθεια ότι σε έβγαλε η Σίσσυ Χριστίδου στην τηλεόραση;

Όχι. Δεν με πήρε η Σίσσυ και με έβγαλε, ούτε με ήξερε. Μία ομάδα ανθρώπων -όπως γίνεται με όλους τους ανθρώπους που βγαίνουν στην τηλεόραση- σε προτείνει . Η Σίσσυ όταν με προτείνανε είπε «Οk! Ναι, μου φαίνεται ωραίος τύπος».

Μιλάς σήμερα με τη Ναταλία Γερμανού;

Που και που μιλάω με τα παιδιά… Έχουμε μία αραιή επικοινωνία. Δεν έχω την επικοινωνία που αντιστοίχως έχω με τους κολλητούς σου.

Υπάρχουν άνθρωποι της τηλεόρασης για τους οποίους μπορείς να πεις σήμερα «Είναι φίλοι μου»;

Οι κολλητοί μου είναι εκτός τηλεόρασης.

Έρχομαι και στην άλλη σου όψη. Είσαι ερωτευμένος;

Όχι. Δεν είμαι ερωτευμένος.

Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει για μία γυναίκα;

Δεν έχω τρέλες γιατί κάθε τι το θεωρούσα φυσιολογικό. Δηλαδή αν κάποιος εννοεί ότι μπορεί να είναι τρέλα το να κάνει ένα ταξίδι για μία γυναίκα στο εξωτερικό. εγώ το θεωρώ απολύτως φυσιολογικό.

Θέλεις να παντρευτείς;

Όχι. Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται κανένα πιστοποιητικό για να θεσπίσει και να ορίσει ότι ένα ζευγάρι θα μείνει για πάντα μαζί και θα γουστάρει ο ένας τον άλλον.

Θέλεις να κάνεις ένα παιδί;

Δεν το έχω σκεφτεί ακόμα.

Το λες προσμετρώντας τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που όλοι ζούμε;

Δεν το λέω αναφορικά με την κατάσταση. Δε μου έχει περάσει από το μυαλό ως ιδέα. Δεν το έχω νιώσει για να το κάνω.

Σε έχει αγγίζει η κατάσταση γύρω μας;

Φυσικά και με έχει αγγίξει, όπως αντιστοίχως όλους μας.

Έχεις αλλάξει πράγματα στη ζωή σου τον τελευταίο ενάμισι χρόνο;

Επίσης όπως όλοι οι άνθρωποι. Κανένας δεν είναι καλά. Όλοι παλεύουμε.

Πώς θα’ θελες να είσαι στα επόμενα δύο χρόνια;

Θα σε γελάσω… Και επειδή μιλάμε για την τόσο δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουμε πλέον δεν ξέρεις το μέλλον. Παλεύεις για το σήμερα, προσπαθείς να κάνεις κάθε τι καλό..Δεν είναι τίποτα σίγουρο πια.

Έχεις φτάσει στη ζωή σου στο όριο του να μην έχεις να φας;

Ναι, έχω φτάσει.

Ποιο διάστημα το έζησες;

Πιο παλιά για ένα -δύο χρόνια που δεν δούλευα. Ήταν δύσκολα. Αναγκάστηκα να μένω στους γονείς μου.

Πώς ήσουν τότε ψυχολογικά;

Όπως ο κάθε άνθρωπος που δεν έχει χρήματα και δυσκολεύεται. Αλλά το πάλεψα. Έψαξα δουλειά και ξεκίνησα και πάλι να χτίζω σιγά σιγά τα πράγματα και να κάνω τις οικονομίες μου.

Πέρασε ποτέ στο μυαλό σου η σκέψη του να φύγεις στο εξωτερικό;

Όχι. Αγαπώ την Ελλάδα και θέλω να μείνω εδώ.

Είσαι ευτυχισμένος σήμερα ;

Ναι. Είμαι καλά. Χαμογελάω.

Τι λείπει από τη ζωή σου;

Τίποτα. Είμαι ολιγαρκής. Δε μου αρέσει να πετώ στα σύννεφα γιατί μπορεί να πέσεις απότομα και να …χτυπήσεις!

Σου έχει συμβεί;

Όχι. Ήμουν προσγειωμένος γενικότερα πάντα στη ζωή μου. Κοίταγα πάντα χαμηλά. Όταν δεν κοιτάς ψηλά προσέχεις τα σκατά και δεν τα πατάς.




entertv.gr

Related

sexy 55309419580225153

Follow us


item