News-Piper

Ν.Αποστολόπουλος προς Β.Σταμάτη:"Μωρή πατσαβούρα..."

Την Βίκυ Σταμάτη συνάντησε η κάμερα του Star, την ώρα που εκείνη επέστρεφε στο σπίτι της στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου, μετά από το δεύτερο επι...

Την Βίκυ Σταμάτη συνάντησε η κάμερα του Star, την ώρα που εκείνη επέστρεφε στο σπίτι της στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου, μετά από το δεύτερο επισκεπτήριο της στις φυλακές Κορυδαλλού.

Φορούσε ένα τζιν μπουφάν και ένα τζιν παντελόνι ενώ δεν αποχωρίστηκε τα πανάκριβα μαύρα της γυαλιά μάρκας Salvatore Feraggamo. Είχε αποχωριστεί όμως και τη Dior τσάντα και το Gucci σύνολο για τα οποία προκλήθηκαν έντονες αντιδράσεις. 


 
Σύμφωνα μάλιστα με τον σχεδιαστή μόδας κύριο Αποστολόπουλο, η Βίκυ Σταμάτη είχε πάρει «στυλίστες πολύ γνωστούς στην Αθήνα και τους πλήρωνε 1000 -1500 ευρώ το μήνα»

«Νομίζω οτι είχε πάρει τον Νικόλα Γεωργίου που είναι αρχισυντάκτης μόδας στο Votre Beaute να την ντύνει γιατί δεν έχει και ιδέα να ντυθεί. Μαζί πήγαιναν και ψώνιζαν. Είχε και make up artist..το Χαρίτο είχε νομίζω που της έκανε μακιγιάζ.» πρόσθεσε

Φυσικό είναι βλέπετε  η γειτονιά, όπου μένει,  έχει κάποια στάνταρ..


Δίπλα από το νεοκλασικό της, μένει ο Ηλίας Μπαρμπαλιάς, γνωστός κατασκευαστής, δυο σπίτια πιο κάτω η Μαρία Χορς, η χορογράφος των Ο.Α. της Αθήνας, ο Νίκος Κατράντζος γνωστός επιχειρηματίας, ενώ απο τη μεριά του Θεάτρου Διονύσου έχει αγοράσει νεοκλασσικό ο Ντέμης Ρούσσος..Στην επόμενη γωνία είναι το σπίτι του εφοπλιστή Παναγιώτη Τσάκου. 


Η Βίκυ Σταμάτη δεν έχει αδυναμία μόνο στο ακριβό ντύσιμο, αλλά και τη διακόσμηση. Τρία χρόνια πριν είχε παραγγείλει έναν καναπέ από πανάκριβο παριζιάνικο οίκο, όπως και ο σχεδιαστής Νίκος Αποστολόπουλος. Όταν του είπαν να μεταφερθούν τα έπιπλα τους στην Ελλάδα με το ίδιο φορτηγό… δεν ήξερε τι τον περίμενε!!

«Λέω ας κάνουμε μια εξυπηρέτηση. Ήταν παραμονές Χριστουγέννων.  Μου λέει η γραμματέας μου, “παίρνει μια κυρία συνέχεια και μας βρίζει, φωνάζει, θέλει να πάει διακοπές”.. Παίρνει μια μέρα τηλέφωνο εδώ, εγώ δεν ήξερα ποια ήταν και μου λέει, “τι κατάσταση είναι αυτή και μου καθυστερείτε τον καναπέ μου”. Τι λες, μωρή πατσαβούρα της λέω, ποια είσαι εσύ που παίρνεις εμένα για τον δικό σου καναπέ, εγώ κάνω εξυπηρέτηση να τον φέρω μαζί με τον δικό μου καναπέ κι εσύ έχεις και απαιτήσεις. Ήθελε καναπέ από το Παρίσι με 25.000!» 


Το εσωτερικό του νεοκλασσικού στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι άβατο. Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι όσοι έχουν δει την πολυτελή διακόσμηση και τον καναπέ των 25,000 ευρώ.

Μέχρι και ο κούριερ που παρέδωσε σήμερα το μεσημέρι ένα δέμα στην Βίκυ Σταμάτη, μας είπε ότι το έβαλε στο ασανσέρ κι εκείνη του έστειλε το πουρμπουάρ πάλι με το ασανσέρ. 

«Έτσι κάνει πάντα» , μας είπε ο νεαρός!

Related

news 765438805339297180

Follow us


item