News-Piper

Άννα Δημητρίεβιτς:"Δεν έχω …κολλήματα! Θέλω να έχω δουλειά"

Η Άννα Δημητρίεβιτς έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό TV Ζάπινγκ και μίλησε για όλους και για όλα... Η προτεραιότητά της είναι...

Η Άννα Δημητρίεβιτς έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό TV Ζάπινγκ και μίλησε για όλους και για όλα...
Η προτεραιότητά της είναι ο Θανάσης της-λέγε με Ευθυμιάδη φυσικά-και οι δύο πανέμορφες κόρες τους, η Ζωή και η Σόφη. Η δουλειά έπεται. "Πρώτο ρόλο έχει η οικογένειά μου»τονίζει ξανά και ξανά και το εννοεί απόλυτα. Χαίρεται να έχει δουλειά και στο γυαλί - απολαμβάνει το "πάντρεμά" της με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στο"Με λένε Βαγγέλη" -και στο μόντελινγκ-ως... άλλη Σκλερανίκοβα!-, αλλά η προσωπική της ζωή είναι αυτή που την αφορά πρωτίστως. Και καλά κάνει!




-H πρώτη σκέψη που κάνει κάποιος βλέποντας μια τόσο πολύ όμορφη γυναίκα δεν είναι «να μια ιδανική σύζυγος,μητέρα και νοικοκυρά»,αλλά«να μια απόλυτα μοιραία γυναίκα»…Αλήθεια έχεις υπάρξει τέτοια;Μοιάζεις ιδανική για μια τέτοια διανομή!


-Και όμως είναι τελείως κόντρα ρόλος για μένα αυτός της … μοιραίας γυναίκας! Μπορεί να μην το πιστεύουν αυτοί που δεν με ξέρουν, αλλά αυτοί που με γνωρίζουν καλά… γελάνε με τον χαρακτηρισμό «μοιραία» γιατί δεν μου πάει καθόλου. Και δεν μου πήγαινε ποτέ! Μπορεί η εικόνα που υπάρχει προς τα έξω να είναι …μοιραία, αλλά εμένα ο… σωστός ρόλος μου είναι αυτός της συντρόφου – συζύγου και μητέρας. Και τον απολαμβάνω όσο τίποτα άλλο στη ζωή μου. Αυτός είναι η προτεραιότητά μου, αυτός είναι που αληθινά με αφορά… 

-Όσοι σε ξέρουν λένε ότι εσύ δίνεσαι ολόψυχα στον… κόντρα ρόλο-αυτόν που μοιάζει τέλος πάντων κόντρα ρόλος. Αγαπάς τον ρόλο της μητέρας και της συζύγου…Για αυτό επέλεξες να απέχεις από τον χώρο για να μεγαλώσεις τις δύο κόρες σου…

-Ναι γι’ αυτό. Έμεινα σχεδόν τέσσερα χρόνια εκτός δουλειάς γιατί ήθελα να μεγαλώσω εγώ τις κόρες μου κι όχι να λείπω και να τις βλέπω ελάχιστες ώρες της ημέρας. Είπα όχι σε πολλές προτάσεις κι έμεινα στο σπίτι. Και σε βεβαιώ δεν μετάνιωσα καθόλου γι’ αυτό. Ούτε για μια στιγμή. Ούτε! 

-Ένιωσες ποτέ ότι «θυσιάζεσαι»μένοντας εκτός; Σε έπιασε… στερητικό να «επιστρέψεις»;Το σκέφτηκες καμιά φορά ή όχι;

-Ούτε …στερητικό έπαθα, ούτε φυσικά ένιωσα έστω και για μια στιγμή ότι… θυσιάζομαι! Αν είναι δυνατόν… Το να είσαι στο σπίτι και να μεγαλώνεις δύο υπέροχα πλάσματα όπως είναι οι κόρες μου δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Έκανα focus σε αυτό και δεν μ’ ενδιέφερε τίποτα άλλο. Αλλά τίποτα άλλο!

-Δεν φοβήθηκες ότι μένοντας «εκτός» μπορεί να σε ξεχάσουν;

-Αν αξίζεις και σε θέλουν πραγματικά δεν σε ξεχνάνε. Κι αυτό αποδείχτηκε ότι μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας μου έγινε η πρόταση να συμμετάσχω στη σειρά «Με λένε Βαγγέλη». 

-Τι σε… κέντρισε πιο πολύ στο να ενδώσεις στην σειρά αυτή;

-Είχα δει την πρωτότυπη σειρά το«My name is Earl» και είχα ενθουσιαστεί και με την ιστορία και με τον «τζαζ» Earl. Όταν λοιπόν μου προτάθηκε να παίξω πλάι στον εξαιρετικό Βασίλη Χαραλαμπόπουλο… πέταξα τη σκούφια μου. Τον θεωρώ πιο καλό από τον ηθοποιό που έπαιζε στην πρωτότυπη βερσιόν και θέλω να σου τονίσω ότι πέρα από χαρισματικός ηθοποιός είναι και ένα υπέροχο πλάσμα από αυτά που χαίρεσαι αληθινά να συνεργάζεσαι μαζί τους. Γενικά ευτύχησα σ’ αυτή τη σειρά 
Και ο Μάκης Παπαδημητρίου είναι και καλός ηθοποιός και πολύ καλός άνθρωπος – έχουν παίξει μαζί και τα παιδιά μας! 

-Και…αντίζηλη με την Κλέλια Ρένεση. Οι άντρες γουστάρουν, λέει τις ξανθιές αλλά παντρεύονται τις μελαχρινές. Ισχύει λες;

-(Γελάει δυνατά) Ισχύει – ισχύει! Ευτυχώς! Υπέροχο πλάσμα είναι και η Κλέλια και είναι κι αυτή εντελώς κόντρα ρόλος μ’ αυτό που είναι στη ζωή της. Πιο …κόντρα δεν γίνεται όμως! 

-Ανήκετε σ΄αυτούς που πληρώνονται για την δουλειά ή όχι;

-Ανήκουμε σ’ αυτούς – στους πάρα πολλούς - που ακόμα … περιμένουνε να πάρουν τα λεφτά τους. Κάνουμε γυρίσματα εδώ και ένα χρόνο περίπου και δεν έχουμε πληρωθεί ούτε ένα επεισόδιο… Αλλά η κατάσταση είναι γενικότερα πολύ δύσκολη και πρέπει όλοι μας να έχουμε μεγάλη υπομονή!

-Είχες αφήσει το μόντελινγκ αλλά σε είδα και στη διαφήμιση του «Ομορφάντρα» ενώ πήρες…σκυτάλη απ’την Ανδριάννα Σκλερανίκοβα για εταιρεία ρούχων.Άρα είσαι ακόμα στο χώρο.

-Στο χώρο είμαι πάντα, δεν έφυγα ποτέ. Με τις εγκυμοσύνες μου έλειψα και τώρα επέστρεψα σ’ αυτό – δουλειά να υπάρχει.

-Στη διαφήμιση με τις όμορφες που αγοράζουν «βρώμικα» θα περίμενε κανείς να μιλάς και όχι να …είσαι απλά στη σκηνή! 

-Βασίλη μου δεν έχω τέτοια θέματα, δεν έχω …κολλήματα! Θέλω να έχω δουλειά. Άλλωστε και από την υποκριτική έχω μάθει ότι σημασία δεν έχει να έχεις μικρό ή μεγάλο ρόλο αλλά να είσαι αποδοτικός σ’ αυτό που κάνεις. Αυτό με αφορά. 

-Σαν ταινία η ζωή σου…Από την Σερβία περνάς στην Ιταλία, έρχεσαι στην Ελλάδα, μπαίνεις στην υποκριτική, κλείνεις ένα πρώτο ρόλο στο «Για την Άννα»και εκεί γνωρίζεις τον άντρα της ζωής σου και μετέπειτα πατέρα των παιδιών σου.Θεικό!


-Πράγματι, σαν ταινία. Μια πολύ όμορφη και γλυκιά ταινία. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που ήρθαν όλα τόσο καλά στη ζωή μου και κυρίως γνώρισα τον Θανάση και που κάναμε μια τόσο όμορφη οικογένεια. Τον λατρεύω όπως λατρεύω και τις κόρες μας. Την τετράχρονη Ζωή μας και την δυόμισι χρόνων Σόφη μας. Ότι και να’χω στην αγκαλιά τους τα ξεχνάω. Όλα!

-Ο Θανάσης μου έλεγε ότι είναι ο πιο τυχερός άντρας με τρεις υπέροχες και πανέμορφες γυναίκες στο σπίτι. Και έχει δίκιο… 

-Κι εμείς είμαστε τυχερές που έχουμε τον απόλυτο άνδρα του σπιτιού. Ξέρεις είμαι …παραδοσιακή γυναίκα και θέλω τον άνδρα, άνδρα! Δεν είμαι υπέρ της ισότητας που έφερε τις γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης – και μετά απ’ αυτά. 

-Λίγο πριν κλείσουμε την κουβέντα μας θέλω να προβείς σε … αποκαλύψεις! Ξέρω ότι η Νατάσσα που παίζεις στη σειρά θέλει πολύ τον Βαγγέλη ενώ τη θέλει ο αδερφός του ο Μπίλυ. Θα γίνει κάτι με κάποιον από τους δύο μέχρι το φινάλε ή όχι;

-Δεν είναι σωστό να σου αποκαλύψω εξελίξεις αλλά όχι! Θα μείνει και με τους δυο τους φίλη–δεν θα προκύψει κάτι άλλο.

-Υπάρχει τελικά φιλία μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας;

-Εγώ πιστεύω ναι. Έχω κολλητούς φίλους από πολύ μικρή! 

-Θα μπορούσες να είσαι φίλη με πρώην σου ή καμιά σχέση;

-Δεν μου έχει συμβεί ποτέ στη ζωή μου και δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω. Δεν είναι του τύπου μου ξέρεις…

Related

interview 2957928827453405542

Follow us


item