Στο σανίδι η ζωή της Ρίτας Σακελλαρίου
Η ζωή της Ρίτας Σακελλαρίου μεταφέρεται στο σανίδι. Η θρυλική λαϊκή τραγουδίστρια που άφησε εποχή για τέσσερις δεκαετίες με τα μεγάλα σουξέ...
http://news-piper.blogspot.com/2012/04/blog-post_3766.html
Η ζωή της Ρίτας Σακελλαρίου μεταφέρεται στο σανίδι. Η θρυλική λαϊκή τραγουδίστρια που άφησε εποχή για τέσσερις δεκαετίες με τα μεγάλα σουξέ της, «ζωντανεύει» ξανά μέσα από τις αφηγήσεις ενός ανθρώπου που τη γνώρισε όσο κανένας άλλος.
εξ απορρήτων και επιστήθιος φίλος της Λάκης Κορρές θα υποδυθεί τον εαυτό του στην παράσταση «Η ζωή μου με τη Ρίτα», ενώ για τον ρόλο της ανεπανάληπτης τραγουδίστριας έχει επιλεγεί η ηθοποιός Ειρήνη Βελιμαχίτη.
εξ απορρήτων και επιστήθιος φίλος της Λάκης Κορρές θα υποδυθεί τον εαυτό του στην παράσταση «Η ζωή μου με τη Ρίτα», ενώ για τον ρόλο της ανεπανάληπτης τραγουδίστριας έχει επιλεγεί η ηθοποιός Ειρήνη Βελιμαχίτη.
Από το 1999 που η αείμνηστη Ρίτα Σακελαρίου έφυγε από τη ζωή χτυπημένη από τον καρκίνο, δεν έχει γίνει ούτε ένα αφιέρωμα στην πραγματικά λαμπρή καριέρα της. Το όνομά της «περνάει» μόνο μέσα από τα κλασικά ερωτικά τραγούδια της, τα οποία φυσικά δεν ξεχνιούνται.
Η είδηση ότι η ζωή της γίνεται θεατρικό έργο μάς ξάφνιασε ευχάριστα, γιατί -επιτέλους!- έρχεται στην επικαιρότητα μια μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια, μια γυναίκα-θρύλος. Ο άνθρωπος που φρόντισε γι’ αυτή την... ανάσταση της αξέχαστης τραγουδίστριας δεν είναι άλλος από τον Λάκη Κορρέ, ο οποίος ήταν αυτό λέμε απλώς «ο δικός της άνθρωπος».
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Espresso της Κυριακής» το θεατρικό έργο «Η ζωή μου με τη Ρίτα» γράφει ο Γιώργος Χρονάς και θα σκηνοθετήσει ο Νίκος Σούλης. Πρόκειται για μια θεατρική αφήγηση των είκοσι χρόνων που πέρασε ο Λάκης Κορρές μαζί με τη Ρίτα ως βοηθός και πιστός φίλος της. Για όσους δεν το γνωρίζουν να πούμε πως ο Λάκης είναι εκείνος που περνούσε πάρα πολλές ώρες στο πλευρό της συντονίζοντας πολλά πράγματα που αφορούσαν την προσωπική και την επαγγελματική ζωή της.
Επίσης, ήταν ο άνθρωπος που φρόντιζε για την εξωτερική εμφάνισή της -ειδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν το look της απογειώθηκε σε εεπίπεδα λαϊκής ντίβας- ως επικεφαλής μιας μεγάλης ομάδας από στιλίστες, κομμωτές και άλλους οι οποίοι τη φρόντιζαν.
Οπως όλα δείχνουν, η παράσταση θα παρουσιαστεί την επόμενη θεατρική σεζόν, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασιστεί σε ποια θεατρική σκηνή θα ανέβει. Το βέβαιο όμως είναι ότι ο Λάκης Κορρές (ο οποίος θα υποδυθεί τον εαυτό του) σκέφτεται να κυκλοφορήσει και σε βιβλίο τη ζωή του με τη Ρίτα, και σε αυτό θα περιλαμβάνονται πολλά άλλα πράγματα τα οποία δεν θα υπάρχουν στο έργο λόγω περιορισμένου χρόνου.
Τη Ρίτα Σακελλαρίου στην παράσταση «Η ζωή μου με τη Ρίτα» θα υποδυθεί η Ειρήνη Βελιμαχίτη. Η ηθοποιός έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της στην επιτυχημένη σειρά του Νίκου Φώσκολου «Καλημέρα, ζωή». Το 2010 δημιούργησε στην τοποθεσία Αρχαίες Κλεωνές του δήμου Νεμέας το θέατρο «Green Theatre», το οποίο -σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ίδια- λειτουργεί με εναλλακτικές πηγές ενέργειας και έχει οικολογικούς σκοπούς. Στον χώρο του φιλοξενούνται μουσικές και θεατρικές παραστάσεις με ιδιαίτερο περιεχόμενο, αλλά και αξιόλογες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Espresso της Κυριακής» το θεατρικό έργο «Η ζωή μου με τη Ρίτα» γράφει ο Γιώργος Χρονάς και θα σκηνοθετήσει ο Νίκος Σούλης. Πρόκειται για μια θεατρική αφήγηση των είκοσι χρόνων που πέρασε ο Λάκης Κορρές μαζί με τη Ρίτα ως βοηθός και πιστός φίλος της. Για όσους δεν το γνωρίζουν να πούμε πως ο Λάκης είναι εκείνος που περνούσε πάρα πολλές ώρες στο πλευρό της συντονίζοντας πολλά πράγματα που αφορούσαν την προσωπική και την επαγγελματική ζωή της.
Επίσης, ήταν ο άνθρωπος που φρόντιζε για την εξωτερική εμφάνισή της -ειδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν το look της απογειώθηκε σε εεπίπεδα λαϊκής ντίβας- ως επικεφαλής μιας μεγάλης ομάδας από στιλίστες, κομμωτές και άλλους οι οποίοι τη φρόντιζαν.
Οπως όλα δείχνουν, η παράσταση θα παρουσιαστεί την επόμενη θεατρική σεζόν, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασιστεί σε ποια θεατρική σκηνή θα ανέβει. Το βέβαιο όμως είναι ότι ο Λάκης Κορρές (ο οποίος θα υποδυθεί τον εαυτό του) σκέφτεται να κυκλοφορήσει και σε βιβλίο τη ζωή του με τη Ρίτα, και σε αυτό θα περιλαμβάνονται πολλά άλλα πράγματα τα οποία δεν θα υπάρχουν στο έργο λόγω περιορισμένου χρόνου.
Τη Ρίτα Σακελλαρίου στην παράσταση «Η ζωή μου με τη Ρίτα» θα υποδυθεί η Ειρήνη Βελιμαχίτη. Η ηθοποιός έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της στην επιτυχημένη σειρά του Νίκου Φώσκολου «Καλημέρα, ζωή». Το 2010 δημιούργησε στην τοποθεσία Αρχαίες Κλεωνές του δήμου Νεμέας το θέατρο «Green Theatre», το οποίο -σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ίδια- λειτουργεί με εναλλακτικές πηγές ενέργειας και έχει οικολογικούς σκοπούς. Στον χώρο του φιλοξενούνται μουσικές και θεατρικές παραστάσεις με ιδιαίτερο περιεχόμενο, αλλά και αξιόλογες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Τραγούδησε λαϊκούς ύμνους και αμαρτωλά «διαμάντια»
Ρίτα ή καλύτερα... Ριτάρα! Η Ρίτα Σακελλαρίου είναι μία από τις σημαντικότερες λαϊκές τραγουδίστριες που έχουν περάσει από το ελληνικό τραγούδι. Αυθεντική, γνήσια, τσαμπουκαλού και αντράκι σε όλους τους τομείς της καλλιτεχνικής και της προσωπικής ζωής της.
Αφησε το στίγμα της με μια σειρά από «αμαρτωλά» ερωτικά τραγούδια, αλλά και ως μία ζωντανή γυναίκα η οποία βίωσε έντονα αυτό ακριβώς που τραγουδούσε σε ένα από τα ιδιαίτερα σουξέ της: «Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες».
Η Ρίτα Σακελλαρίου καταγόταν από τη Σητεία της Κρήτης και παντρεύτηκε πολύ μικρή (σε ηλικία δεκατεσσάρων χρόνων) λόγω του ξαφνικού θανάτου του πατέρα της και των πολλών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η οικογένειά της. Αυτός ο γάμος δεν ήταν η «αποκατάσταση» που ήλπιζε ότι θα έχει και γι’ αυτό σύντομα χώρισε έχοντας αποκτήσει δύο παιδιά, γεγονός που την ανάγκασε να μπει στη σκληρή βιοπάλη ως εργάτρια είτε στα λιπάσματα είτε στου Παπαστράτου, ακόμη και στη χωματερή.
Αντιμετώπιζε τις μεγάλες δυσκολίες της ζωής τραγουδώντας όπου βρισκόταν αγαπημένα τραγούδια της εποχής, μέχρι που ο Στέλιος Χρυσίνης ανακάλυψε το ταλέντο της και την έβγαλε επίσημα στο τραγούδι γράφοντας τα πρώτα κομμάτια της.
Για περίπου οκτώ χρόνια θήτευσε δίπλα σε μεγαθήρια του ρεμπέτικου τραγουδιού όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης και ο Γιάννης Παπαϊωάννου κάνοντάς τους σεκόντα. Ομως το μεγάλο μπαμ ήρθε στη συνέχεια, όταν ερμήνευσε με τη μοναδική φωνή της τον ερωτικό ύμνο «Ιστορία μου, αμαρτία μου» και έγινε πρώτο όνομα στο περίφημο κέντρο «Τριάνα του Χειλά».
Αυτό το κομμάτι είναι γραμμένο από το απόλυτα πετυχημένο καλλιτεχνικό δίδυμο των Κώστα Ψυχογιού (στίχοι) και Γιώργου Μανισαλή (μουσική). Οι δυο τους έγραψαν για τη σπουδαία ερμηνεύτρια και άλλες μεγάλες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων τα αξέχαστα «Αν κάνω άτακτη ζωή», «Κάθε ηλιοβασίλεμα» και «Παράνομή μου αγάπη».
Γενικώς οι... παράνομες αγάπες «έπαιξαν» αρκετά στα τραγούδια της Ρίτας και αγαπήθηκαν πολύ από τους εκάστοτε λεγόμενους «παράνομους ερωτευμένους». Ενας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές της αξέχαστης Ρίτας ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου. Ο πρώην πρωθυπουργός αγαπούσε τόσο πολύ τη Ρίτα και τα τραγούδια της, που με κάθε ευκαιρία την καλούσε στο Καστρί για να του τραγουδάει πριβέ και εκείνος να χορεύει ζεϊμπέκικο (ειδικά το κομμάτι «Αυτός ο άνθρωπος, αυτός» ήταν το αγαπημένο του).
Αφησε το στίγμα της με μια σειρά από «αμαρτωλά» ερωτικά τραγούδια, αλλά και ως μία ζωντανή γυναίκα η οποία βίωσε έντονα αυτό ακριβώς που τραγουδούσε σε ένα από τα ιδιαίτερα σουξέ της: «Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες».
Η Ρίτα Σακελλαρίου καταγόταν από τη Σητεία της Κρήτης και παντρεύτηκε πολύ μικρή (σε ηλικία δεκατεσσάρων χρόνων) λόγω του ξαφνικού θανάτου του πατέρα της και των πολλών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η οικογένειά της. Αυτός ο γάμος δεν ήταν η «αποκατάσταση» που ήλπιζε ότι θα έχει και γι’ αυτό σύντομα χώρισε έχοντας αποκτήσει δύο παιδιά, γεγονός που την ανάγκασε να μπει στη σκληρή βιοπάλη ως εργάτρια είτε στα λιπάσματα είτε στου Παπαστράτου, ακόμη και στη χωματερή.
Αντιμετώπιζε τις μεγάλες δυσκολίες της ζωής τραγουδώντας όπου βρισκόταν αγαπημένα τραγούδια της εποχής, μέχρι που ο Στέλιος Χρυσίνης ανακάλυψε το ταλέντο της και την έβγαλε επίσημα στο τραγούδι γράφοντας τα πρώτα κομμάτια της.
Για περίπου οκτώ χρόνια θήτευσε δίπλα σε μεγαθήρια του ρεμπέτικου τραγουδιού όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης και ο Γιάννης Παπαϊωάννου κάνοντάς τους σεκόντα. Ομως το μεγάλο μπαμ ήρθε στη συνέχεια, όταν ερμήνευσε με τη μοναδική φωνή της τον ερωτικό ύμνο «Ιστορία μου, αμαρτία μου» και έγινε πρώτο όνομα στο περίφημο κέντρο «Τριάνα του Χειλά».
Αυτό το κομμάτι είναι γραμμένο από το απόλυτα πετυχημένο καλλιτεχνικό δίδυμο των Κώστα Ψυχογιού (στίχοι) και Γιώργου Μανισαλή (μουσική). Οι δυο τους έγραψαν για τη σπουδαία ερμηνεύτρια και άλλες μεγάλες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων τα αξέχαστα «Αν κάνω άτακτη ζωή», «Κάθε ηλιοβασίλεμα» και «Παράνομή μου αγάπη».
Γενικώς οι... παράνομες αγάπες «έπαιξαν» αρκετά στα τραγούδια της Ρίτας και αγαπήθηκαν πολύ από τους εκάστοτε λεγόμενους «παράνομους ερωτευμένους». Ενας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές της αξέχαστης Ρίτας ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου. Ο πρώην πρωθυπουργός αγαπούσε τόσο πολύ τη Ρίτα και τα τραγούδια της, που με κάθε ευκαιρία την καλούσε στο Καστρί για να του τραγουδάει πριβέ και εκείνος να χορεύει ζεϊμπέκικο (ειδικά το κομμάτι «Αυτός ο άνθρωπος, αυτός» ήταν το αγαπημένο του).
Ο ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Την εποχή της ανόδου της η Ρίτα Σακελλαρίου παντρεύτηκε για δεύτερη φορά τον παλαιστή Σιδηρόπουλο και απέκτησε μαζί του τρία παιδιά. Με τον άντρα της άνοιξε το λαϊκό κέντρο «Κουίν Αν», το οποίο έγραψε ιστορία με τα προγράμματά του στα οποία βέβαια ήταν επικεφαλής η Ρίτα. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, η Μελίνα Μερκούρη, ο Σπύρος Αγκνιου (αντιπρόεδρος των ΗΠΑ) και ο Αντονι Κουίν είναι μερικά από τα μεγάλα ονόματα που πέρασαν από τα πρώτα τραπέζια του κέντρου για να ακούσουν τη σπουδαία λαϊκή τραγουδίστρια. Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου κράτησε πέντε χρόνια όσο και ο δεύτερος γάμος της.
Λέγεται πως η Ρίτα δεν ήταν από τις γυναίκες που ευτύχησαν να βρουν τον άντρα, ο οποίος θα ήταν και ο μεγάλος έρωτας της ζωής τους. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ήταν ερωτευμένη με έναν νεότερο από εκείνη τραγουδιστή, τον Περικλή Λουμάκο, ενώ στην επόμενη δεκαετία το όνομά της συνδέθηκε ερωτικά με τον γνωστό ποιητή και στιχουργό Δημήτρη Ιατρόπουλο (τον οποίο μάλιστα αρραβωνιάστηκε στο τότε κοσμικό μπαρ-ρεστοράν «Μπολερό» εν χορδαίς και οργάνοις, αλλά ο αρραβώνας τους κράτησε μόνο τρεις μήνες) και με τον ηθοποιό Κώστα Ευρυπιώτη.
Πάντως, είναι αλήθεια πως θαύμαζε πολύ τους νεαρούς άντρες και γι’ αυτό τραγούδησε και το περίφημο «Εγώ δεν πάω Μέγαρο, θα μείνω με τον παίδαρο». Μέσα από τους στίχους του και με το βιντεοκλίπ του αναδείκνυε το ερωτικό ταμπεραμέντο της «θεάς» Ρίτας, περιτριγυρισμένης από πολλά ημίγυμνα νεαρά αγόρια!
Την εποχή της ανόδου της η Ρίτα Σακελλαρίου παντρεύτηκε για δεύτερη φορά τον παλαιστή Σιδηρόπουλο και απέκτησε μαζί του τρία παιδιά. Με τον άντρα της άνοιξε το λαϊκό κέντρο «Κουίν Αν», το οποίο έγραψε ιστορία με τα προγράμματά του στα οποία βέβαια ήταν επικεφαλής η Ρίτα. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, η Μελίνα Μερκούρη, ο Σπύρος Αγκνιου (αντιπρόεδρος των ΗΠΑ) και ο Αντονι Κουίν είναι μερικά από τα μεγάλα ονόματα που πέρασαν από τα πρώτα τραπέζια του κέντρου για να ακούσουν τη σπουδαία λαϊκή τραγουδίστρια. Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου κράτησε πέντε χρόνια όσο και ο δεύτερος γάμος της.
Λέγεται πως η Ρίτα δεν ήταν από τις γυναίκες που ευτύχησαν να βρουν τον άντρα, ο οποίος θα ήταν και ο μεγάλος έρωτας της ζωής τους. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ήταν ερωτευμένη με έναν νεότερο από εκείνη τραγουδιστή, τον Περικλή Λουμάκο, ενώ στην επόμενη δεκαετία το όνομά της συνδέθηκε ερωτικά με τον γνωστό ποιητή και στιχουργό Δημήτρη Ιατρόπουλο (τον οποίο μάλιστα αρραβωνιάστηκε στο τότε κοσμικό μπαρ-ρεστοράν «Μπολερό» εν χορδαίς και οργάνοις, αλλά ο αρραβώνας τους κράτησε μόνο τρεις μήνες) και με τον ηθοποιό Κώστα Ευρυπιώτη.
Πάντως, είναι αλήθεια πως θαύμαζε πολύ τους νεαρούς άντρες και γι’ αυτό τραγούδησε και το περίφημο «Εγώ δεν πάω Μέγαρο, θα μείνω με τον παίδαρο». Μέσα από τους στίχους του και με το βιντεοκλίπ του αναδείκνυε το ερωτικό ταμπεραμέντο της «θεάς» Ρίτας, περιτριγυρισμένης από πολλά ημίγυμνα νεαρά αγόρια!
ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ ΣΤΑΝΙΣΗ, ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
Οσοι είχαν την τύχη να τη γνωρίσουν από κοντά μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για την ανθρώπινη πλευρά της σπουδαίας τραγουδίστριας, τονίζοντας πόσο καλός και γαλαντόμος άνθρωπος ήταν. Δεν είναι τυχαίο ότι βοήθησε πολλούς συναδέλφους της σε δύσκολες φάσεις της ζωής τους.
Επίσης, όλοι υποστηρίζουν πως διέθετε γνήσιο χιούμορ και γι’ αυτό άλλωστε δέχτηκε να τραγουδήσει και χιουμοριστικά κομμάτια όπως το «Είναι γάτα ο κοντός με τη γραβάτα», που της έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και έκανε τρελή επιτυχία, και το «Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες», το οποίο έγραψε ο Γιάννης Καραλής και παραμένει ο... ύμνος της σαραντάρας μέχρι και σήμερα.
Ακόμη ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι δεν δίστασε ούτε μία φορά να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Αλλωστε, η Ρίτα ξεχείλιζε από τσαμπουκά και αυτό το καταλάβαινες κατ’ αρχάς από τη βροντερή και «ψαρωτική» φωνή της. Ελεγε πάντα τη γνώμη της έξω από τα δόντια και έκανε αυτό που γούσταρε χωρίς να νοιάζεται για τη γνώμη των άλλων.
Μέχρι το τέλος της ζωής της δεν μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για την (πρώην νύφη της) Κατερίνα Στανίση, ενώ ήταν αρνητική απέναντι στον Λευτέρη Πανταζή όταν εκείνος έφυγε από τα σκυλάδικα και πήγε να τραγουδήσει στη «Φαντασία» μαζί της.
Η αξέχαστη Ριτάρα δήλωσε ευθαρσώς την άρνησή της για το άτομό του και αποχώρησε από το σχήμα... Επίσης είχε κάνει πικρόχολα σχόλια και για την Ελευθερία Αρβανιτάκη την οποία -για δικούς της λόγους- δεν εκτιμούσε.
Επίσης, όλοι υποστηρίζουν πως διέθετε γνήσιο χιούμορ και γι’ αυτό άλλωστε δέχτηκε να τραγουδήσει και χιουμοριστικά κομμάτια όπως το «Είναι γάτα ο κοντός με τη γραβάτα», που της έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και έκανε τρελή επιτυχία, και το «Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες», το οποίο έγραψε ο Γιάννης Καραλής και παραμένει ο... ύμνος της σαραντάρας μέχρι και σήμερα.
Ακόμη ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι δεν δίστασε ούτε μία φορά να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Αλλωστε, η Ρίτα ξεχείλιζε από τσαμπουκά και αυτό το καταλάβαινες κατ’ αρχάς από τη βροντερή και «ψαρωτική» φωνή της. Ελεγε πάντα τη γνώμη της έξω από τα δόντια και έκανε αυτό που γούσταρε χωρίς να νοιάζεται για τη γνώμη των άλλων.
Μέχρι το τέλος της ζωής της δεν μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για την (πρώην νύφη της) Κατερίνα Στανίση, ενώ ήταν αρνητική απέναντι στον Λευτέρη Πανταζή όταν εκείνος έφυγε από τα σκυλάδικα και πήγε να τραγουδήσει στη «Φαντασία» μαζί της.
Η αξέχαστη Ριτάρα δήλωσε ευθαρσώς την άρνησή της για το άτομό του και αποχώρησε από το σχήμα... Επίσης είχε κάνει πικρόχολα σχόλια και για την Ελευθερία Αρβανιτάκη την οποία -για δικούς της λόγους- δεν εκτιμούσε.