Αντιδράσεις για το ανορεξικό μοντέλο των H&M
Πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η καινούρια κολεξιόν της H&M και έχουν ξεσπάσει αντιδράσεις για την καμπάνια της "Marni", καθώς ...
http://news-piper.blogspot.com/2012/03/h_10.html
Πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η καινούρια κολεξιόν της H&M και έχουν ξεσπάσει αντιδράσεις για την καμπάνια της "Marni", καθώς το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε ήταν τόσο αδύνατο που μοιάζει με σκελετό ενώ και το μακιγιάζ της , την έκανε να θυμίζει πτώμα και πολλοί λένε πως η 26άχρονη Aymeline Valade, έδειχνε σαν να είναι έτοιμη να καταρρεύσει...
O Julian Spinks δήλωσε στην εφημερίδα Daily Star: Το μοντέλο αυτό δεν φαίνεται πολύ καλά, , είναι σχεδόν σαν πτώμα. Το δέρμα της είναι γκρι, μπορείτε να δείτε να προεξέχουν οι φλέβες στα χέρια της και έχει τεράστιες σακούλες στα μάτια.
Το βρίσκω απίστευτο ότι ένα κατάστημα μόδας, όπως το H & M, το οποίο απευθύνεται σε νέους ανθρώπους, χρησιμοποιεί μια εικόνα που τους ωθεί σε κάτι ανθυγιεινό.
Μια 41άχρονη μητέρα,από το Δυτικό Λονδίνο, είπε δεν είναι πρόθυμη να πάει την έφηβη κόρη της σε ένα κατάστημα που πιστεύει ότι είναι λογικό να χρησιμοποιούν ένα τόσο λεπτό μοντέλο.
Γνωρίζουμε ότι πολλά από τα μοντέλα που χρησιμοποιούνται σήμερα στις φωτογραφήσεις είναι λεπτοκαμωμένα ή λεπτά, και ότι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει στη βιομηχανία που λειτουργούμε. Είμαστε αποφασισμένοι να μην χρησιμοποιούμε τα μοντέλα που θα μπορούσαν να θεωρηθούν σημαντικά λιποβαρή, και εξετάζουμε το πώς μπορούμε να ληφθούν πρόσθετα μέτρα εντός της βιομηχανίας μας.
Και πάλι, μας λυπεί το γεγονός ότι οι εικόνες θεωρήθηκαν ως ανήθικες που δεν ήταν πρόθεση μας, και θα λάβουμε τα σχόλια αυτά υπόψη για τις μελλοντικές εικόνες Τύπου και μάρκετινγκ ».
O Julian Spinks δήλωσε στην εφημερίδα Daily Star: Το μοντέλο αυτό δεν φαίνεται πολύ καλά, , είναι σχεδόν σαν πτώμα. Το δέρμα της είναι γκρι, μπορείτε να δείτε να προεξέχουν οι φλέβες στα χέρια της και έχει τεράστιες σακούλες στα μάτια.
Το βρίσκω απίστευτο ότι ένα κατάστημα μόδας, όπως το H & M, το οποίο απευθύνεται σε νέους ανθρώπους, χρησιμοποιεί μια εικόνα που τους ωθεί σε κάτι ανθυγιεινό.
Μια 41άχρονη μητέρα,από το Δυτικό Λονδίνο, είπε δεν είναι πρόθυμη να πάει την έφηβη κόρη της σε ένα κατάστημα που πιστεύει ότι είναι λογικό να χρησιμοποιούν ένα τόσο λεπτό μοντέλο.
Η εταιρεία υποστηρίζει:«Η H & M έχει μια πολιτική διαφήμισης, στην οποία εμείς απομακρυνόμαστε έντονα από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, και δεν χρησιμοποιούμε μοντέλα που είναι υπερβολικά αδύνατες.
Τα μοντέλα επιλέγονται πάντα σε συνεννόηση με εκπροσώπους από τα H & M και από εγκεκριμένα πρακτορεία μοντέλων που έχουν επίγνωση των, και συμφωνήσαμε,στην πολιτική της διαφήμισης της H & M... Για το συγκεκριμένο φυλλάδιο της Marni H&M νιώσαμε ότι η Aymeline VALADE θα απεικόνιζε τη συλλογή με ένα εμπνευσμένο τρόπο.Γνωρίζουμε ότι πολλά από τα μοντέλα που χρησιμοποιούνται σήμερα στις φωτογραφήσεις είναι λεπτοκαμωμένα ή λεπτά, και ότι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει στη βιομηχανία που λειτουργούμε. Είμαστε αποφασισμένοι να μην χρησιμοποιούμε τα μοντέλα που θα μπορούσαν να θεωρηθούν σημαντικά λιποβαρή, και εξετάζουμε το πώς μπορούμε να ληφθούν πρόσθετα μέτρα εντός της βιομηχανίας μας.
Και πάλι, μας λυπεί το γεγονός ότι οι εικόνες θεωρήθηκαν ως ανήθικες που δεν ήταν πρόθεση μας, και θα λάβουμε τα σχόλια αυτά υπόψη για τις μελλοντικές εικόνες Τύπου και μάρκετινγκ ».