News-Piper

Ρένια Λουιζίδου:"Πάλι με τον Κωστόπουλο θα τα βάλουμε όλοι;"

Αγαπητή και καταξιωμένη ηθοποιός με πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό της, η Ρένια Λουιζίδου, έπειτα από μια μικρή αποχή από την TV, επιστρέφ...


Αγαπητή και καταξιωμένη ηθοποιός με πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό της, η Ρένια Λουιζίδου, έπειτα από μια μικρή αποχή από την TV, επιστρέφει με τη νέα σειρά του Αλέξανδρου Ρήγα «Το αμάρτημα της μητρός μου» και μιλά για όλα! Από την ανασφάλεια του ηθοποιού μέχρι τις πορείες και τις πολιτικές εξελίξεις. Δηλώνει ότι δεν έχει κάνει ψυχοθεραπεία και ότι δεν θεωρεί ακρότητα την πλαστική επέμβαση, ενώ παίρνει θέση για τις ευθύνες του lifestyle.

Eπιστρέφετε στην τηλεόραση με το «Αμάρτημα της μητρός μου» του Αλέξανδρου Ρήγα. Τι θα δούμε;
Είναι μια ρομαντική κωμωδία που πραγματεύεται τις σχέσεις γονιών και παιδιών. Δύο μεσήλικοι άνθρωποι ερωτεύονται και εν αγνοία τους ερωτεύονται μεταξύ τους και τα παιδιά τους. Εγώ υποδύομαι μια λαϊκή κομμώτρια από τα Πετράλωνα, «βαμμένη» ΚΚΕ και ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος είναι ο πλούσιος της Εκάλης.
Είχατε αμφιβολίες σχετικά με την επιστροφή σας στην τηλεόραση;
Σιγά την επιστροφή! Εναν χρόνο δεν έκανα τηλεόραση. Πρόπερσι είχα κάνει την «Παιδική χαρά». Απλώς, τα προηγούμενα χρόνια έκανα μια οικονομία του εαυτού μου. Ασχετα που παίζονται συνέχεια οι επαναλήψεις.
Οσον αφορά τα επαγγελματικά, έχετε ανασφάλεια; Αισθάνεστε καταξιωμένη;
Θα ήμουν αχάριστη να πω ότι μου λείπει η αγάπη και η αποδοχή του κόσμου. Αλλά αυτό δεν μειώνει καθόλου το άγχος και την αγωνία για το επόμενό μου βήμα. Εκατόν πενήντα πρεμιέρες έχω κάνει και ακόμα έχω άγχος και τρακ. Πάντως, τη στιγμή που κάποιος αισθάνεται 100% καταξιωμένος, εκείνη τη στιγμή έχει «τελειώσει» κιόλας.
Τη «λαγνεία» των media για τις μειώσεις στις αμοιβές των ηθοποιών πώς την κρίνετε;
Τα πρόσωπα που είναι πιο προβεβλημένα στην τηλεόραση και στον Τύπο γενικά, έχουν να αντιμετωπίσουν τα καλά και τα κακά της δημοσιότητας. Τα κακά είναι αυτό που είπατε και εσείς, η «λαγνεία» για τα κασέ. Να συζητιέται ότι οι «ηθοποιοί πεινάνε, καταστρέφονται, έριξαν τα κασέ τους, ότι αυτό είναι ταπεινωτικό» κ.λπ.
Ποια είναι η σχέση σας με τη δημοσιότητα;
Δεν έζησα καμία ανυπόφορη κατάσταση ποτέ. Oλα αυτά τα χρόνια που δουλεύω στην τηλεόραση -και ανάλογα με την επιτυχία της σειράς όπου έπαιζα-, ήταν πάντα σε λογικά επίπεδα. Δεν αισθάνθηκα ποτέ να με καταδιώκει κανενός είδους star system.
Μήπως είναι διογκωμένη η ελληνική showbiz;
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πάρα πολύ. Επιφυλάσσομαι, όμως, γιατί μπορεί απλώς εγώ να το βίωσα έτσι και σε άλλες περιπτώσεις, πραγματικά οι παπαράτσι να είναι κάθε μέρα έξω από τα σπίτια των επωνύμων και οι ίδιοι να ζουν σε ασφυκτικό κλοιό. Εμένα δεν με κυνήγησαν ποτέ παπαράτσι!
Τα media δηλαδή σας έχουν φερθεί καλά;
Δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν είχα ποτέ τα media από πίσω μου να με πριμοδοτούν. Ούτε να υπερπροβάλλουν την ύπαρξή μου, τη δουλειά μου, τη φάτσα μου. Δεν τέθηκαν και εναντίον, όμως.
Τον τελευταίο καιρό γίνεται μια δημόσια κουβέντα για τις ευθύνες του lifestyle. Ποια είναι η γνώμη σας;
Πάλι με τον Κωστόπουλο θα τα βάλουμε όλοι; (γέλια) Εντάξει, όλοι σιχαθήκαμε λίγο με το lifestyle γιατί πήρε πια διαστάσεις επιδημίας. Με την έννοια, δηλαδή, σε ποιο νησί πας διακοπές, τι γόβα φοράς, κ.λπ. Προσωπικά, μου ήταν πολύ κουραστικό!
Δηλαδή;
Ηταν λίγο γραφικό. Ξεκίνησε σαν πλάκα, να ζήσουμε λίγο καλύτερα, λίγο high, και κατάντησε ένας βραχνάς βλάχικου ανταγωνισμού μεταξύ μας. Υποστηρίχθηκε αυτό και από περιοδικά και από την τηλεόραση. Αλλά αν το έχει η κούτρα σου, δεν σου φταίει το περιοδικό του Κωστόπουλου γιατί αν δεν σου άρεσε, δεν θα το αγόραζες. Υποστηρίχθηκε υπερβολικά ένας τρόπος ζωής –όχι μόνο από τον Κωστόπουλο– και ο κόσμος ακολούθησε. Ο καθένας έχει ένα μερίδιο ευθύνης. Και βάζω και μένα μέσα γιατί το επάγγελμά μου ήταν μες στην καρδιά αυτής της νοοτροπίας. Αλλά θεωρώ ότι ήμουν κατά το δυνατόν έξω από αυτό. Δεν σας απασχόλησα όλα αυτά τα χρόνια με τα φουστάνια μου και τα παπούτσια μου.
Φέτος εργάζεστε πολλές ώρες. Σας μένει χρόνος για τον εαυτό σας;
Δεν είναι καιρός για να ξεκουραστώ. Τα κεφάλια μέσα (γέλια)! Η προηγούμενη κατάσταση μας είχε δώσει τη δυνατότητα να διαχειριζόμαστε λίγο καλύτερα τον χρόνο και τον εαυτό μας. Εγώ τουλάχιστον δεν ήθελα να γίνω πάμπλουτη ούτε να είμαι στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας. Από το 2000 που έκανα το παιδί είχα μοιράσει τον χρόνο μου μεταξύ σπιτιού και δουλειάς, φροντίζοντας να μην κάνω ταυτόχρονα τηλεόραση και θέατρο. Τώρα που το παιδί μου είναι 11 ετών και οι συνθήκες έχουν σφίξει πολύ, δεν έχω την πολυτέλεια να μην κάνω δύο πράγματα ταυτόχρονα.
Ως μητέρα είστε κλασική ή μοντέρνα; Κλασική δεν με λες, αλλά δεν είμαι η «χίπισσα» μαμά. Δεν είμαι από τις μαμάδες που κυνηγούν το παιδί με τη ζακέτα ή το φαΐ. Το δικό μου σύστημα αξιών δεν είναι έτσι. Eχουν να κάνουν κυρίως για τις σκέψεις του. Δηλαδή μπορεί να μην έχω κάνει φαγητό, αλλά κάθε μέρα θα μιλήσουμε ώστε να ξέρω τι σκέφτεται και τι τον απασχολεί.
Αν ερχόταν στα δεκαοκτώ του και σας έλεγε ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, τι θα του λέγατε;
Δε μπορείς να σταματήσεις έναν άνθρωπο αν αγαπά κάτι πολύ. Η δική μου επιθυμία είναι να μην ασχοληθεί με το ίδιο επάγγελμα που ασχολούμαι κι εγώ. Γενικά, νομίζω, τα παιδιά είναι καλό να βρίσκουν τον δικό τους δρόμο. Αλλιώς θα υπάρχει ένα σύννεφο από πάνω του και μια ζωή θα τον συγκρίνουν είτε με τον πατέρα τους είτε με τη μάνα τους. Είτε για καλό είτε για κακό. Γιατί αν ξεπεράσεις τους γονείς σου, τότε μειώνονται στα μάτια σου. Αν είσαι λιγότερος τότε θα αισθάνεσαι ανεπαρκής. Γιατί να υπάρχει αυτή η σύγκριση αν μπορεί να αποφευχθεί; Και δικηγόρος να ήμουν δεν θα ήθελα να γίνει δικηγόρος ο γιος μου.
Εχετε κάνει ποτέ ψυχοθεραπεία;
Oχι. Γιατί στα δύσκολα κομμάτια της ζωής μου δεν αισθάνθηκα μετέωρη από το οικογενειακό και φιλικό μου περιβάλλον ώστε να χρειαστεί να απευθυνθώ σε ειδικό. Αλλά είναι μια απόφαση γενναία.
Την εικόνα σας την προσέχετε;
Σας φαίνεται να την προσέχω; (γέλια) Κάνω την ελάχιστη προσπάθεια, αλλά νομίζω ότι οι γυναίκες που είμαστε περισσότερο στο στόχαστρο της κριτικής ενδιαφερόμαστε για την εικόνα μας. Ασφαλώς δεν θέλω να γίνω πεντακόσια κιλά και να γεράσω πριν την ώρα μου. Από την άλλη, έχω αρκετό αυτοέλεγχο ώστε να μη μου γίνει έμμονη ιδέα και τελικά να γίνω γραφική. Αυτό είναι κάτι που από πολύ μικρή με απασχολεί πολύ. Ανθρωποι που χάνουν την αίσθηση του μέτρου και καταλήγουν νέοι εμφανισιακά, γραφικοί συμβολικά. Δεν θέλω να είμαι μια μεγάλη γυναίκα που προσπαθεί να κάνει την πιτσιρίκα.
Τα σημάδια του χρόνου δεν σας αγχώνουν;
Εντάξει, δεν θέλω να δείχνω όλες μου τις ατέλειες, που είναι και κάμποσες, αλλά δεν μπορώ να τα βάζω με τον εαυτό μου γιατί γεννήθηκα έτσι και γερνάω. Προσπαθώ να κρατάω τον εαυτό μου σε μια συμπαθητική κατάσταση, χωρίς ακρότητες.
Οι πλαστικές επεμβάσεις είναι ακρότητα;
Oχι, δεν είναι. Το να θέλεις να «φτιάξεις» τη μύτη σου γιατί αισθάνεσαι άσχημα είναι διαφορετικό από το να αρχίσεις να «σφάζεσαι» κάθε μέρα θέλοντας να διορθώσεις τα πάντα πάνω σου. Εγώ δεν αισθάνομαι ότι χρειάζεται λόγω της δουλειάς μου να αλλάξω. Υπάρχουν ωραιότατοι ρόλοι για μεσήλικες γυναίκες. Κάποιος πρέπει να τους παίξει, θα το κάνω εγώ λοιπόν! (γέλια)
  • Πρεμιέρα
  • Σε κάτι σαν τις εθνικές εκλογές έχει μετατραπεί η ημερομηνία της πρεμιέρας της κωμικής σειράς του ΑΝΤ1 «Το αμάρτημα της μητρός μου»! Ρήγας, Αντωνόπουλος, Λουιζίδου και Τζιόβας θα βγουν στον αέρα τέλη Μαρτίου ή αρχές Απριλίου.
Βιογραφικό
  • Γεννήθηκε στις 18 Ιουλίου 1966 στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
  • Αργότερα ήρθαν οι σπουδές στο Κρατικό Θέατρο Β. Ελλάδος.
  • Η μητέρα της είναι δασκάλα και ο πατέρας της δικηγόρος.
  • Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο 11 ετών.
  • Eχει διάφορες φοβίες, όπως ακροφοβία και υψοφοβία.
  • Eγινε ευρέως γνωστή ως «Αστροπελέκι» στους «Απαράδεκτους», παρατσούκλι που της έδωσε ο Γιάννης Μπέζος.
  • Πρωταγωνιστεί στη θεατρική παράσταση «Ζείτε, παίδες Ελλήνων» του Αλέξανδρου Ρήγα.
  • Στην τηλεόραση έχει πρωταγωνιστήσει στις σειρές «Της Ελλάδος τα παιδιά», «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή», «Το Καφέ της Χαράς», κ.ά.
  • Στον κινηματογράφο έχει πρωταγωνιστήσει στο «Safe sex», «Το κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο» και στην «Πολίτικη Κουζίνα».
TV Έθνος

Related

showbiz 2883087665406916334

Follow us


item