News-Piper

Γιώργος Τσαλίκης : "Έχω νιώσει πόνους στην πλάτη μου από μαχαιριές"

Τραγουδάει... επικρατεί Πανικός, χορεύει... επικρατεί Πανίκος... Δίνει συνεντεύξεις πάλι Πανικός !!! Είναι από τους λίγους αυθεντικού...


Τραγουδάει... επικρατεί Πανικός, χορεύει... επικρατεί Πανίκος... Δίνει συνεντεύξεις πάλι Πανικός !!!
Είναι από τους λίγους αυθεντικούς καλλιτέχνες της ελληνικής showbiz, που έχει σταθερή αξία τόσο στην νύχτα όσο και στην δισκογραφία... 
Οικογενειαρχης αλλά και πατέρας τριών παιδιών, ο γνωστός τραγουδιστής ανοίγει την καρδιά του αποκλειστικά στο ShowTime-cy και αποκαλύπτει χωρίς φόβο και πάθος ότι κάποια βράδια έχει νιώσει "πόνους" στην πλάτη του από μαχαιριές που κάποιοι... του κάρφωναν !!!! Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη του Γιώργου Τσαλίκη αποκλειστικά στο ShowTime-cy


Γιώργο, μετά από τόσα χρόνια καριέρας και εμπειρίας στο χώρο του τραγουδιού και της νύχτας.. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα...
Αλλάξανε πάρα πολλά και στην Ελληνική showbiz ίσως ακόμη και στον τρόπο που διασκεδάζουν οι Έλληνες. Ένα δεν έχει αλλάξει μέσα μου. Το κέφι μου και η επιθυμία μου να κάνω τον κόσμο να περνάει καλά με απόλυτο σεβασμό και επίγνωση ότι πρέπει να τιμώ την επιλογή τους καθημερινά.

Είσαι από τους πιο αγαπητούς καλλιτέχνες της νεολαίας... Παρ' όλη τη κρίση και τα χιλιάδες προβλήματα που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο ελληνισμός... εμφανίζεσαι σε ένα από τα πιο δυνατά σχήματα της Αθήνας... Πως βλέπεις την συνεργασία αυτή και τι πιστεύεις κάνει τον Έλληνα παρ όλα τα προβλήματα ακόμα να διασκεδάζει αφήνοντας τα λίγο στην άκρη...
Σε περίοδο κρίσης ο κόσμος έχει ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη να ξεσκάσει, να ξεφύγει από τα προβλήματα, να γεμίσει τις μπαταρίες του για να πάρει δύναμη, να συνεχίσει τον αγώνα του ο καθένας ξεχωριστά. Εμείς και όταν λέω εμείς, εννοώ η ομάδα που έχουμε φτιάξει το πρόγραμμα στο μαγαζί και οι συνεργάτες μου που δουλεύουμε τα project της δουλειάς, έχουμε συνειδητοποιήσει αυτήν την ανάγκη του κόσμου, έχουμε εναρμονιστεί στις συνθήκες του σήμερα και προσφέρουμε στον κόσμο ένα προσιτό, διασκεδαστικό, πλούσιο, δεμένο πρόγραμμα που το διασκεδάζουμε πρώτα εμείς και γινόμαστε με το κόσμο μια χαλαρή συντροφιά σαν να είμαστε όλοι φίλοι που ξενυχτάμε παρέα.



Έχετε σκοπό αυτό το πετυχημένο πρόγραμμα να μας το παρουσιάσετε στην Κύπρο;
Επειδή κάθε βράδυ στο μαγαζί όταν ζητάω να χειροκροτήσει η Κύπρος χειροκροτεί το μισό μαγαζί, το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε σαν παρέα είναι να τιμήσουμε την μεγαλόνησο με μία εμφάνιση και να ανταποδώσουμε λίγη από την ενέργεια που έχουμε πάρει από τους Κύπριους τα τελευταία 2 χρόνια στο Caramela.

Ανήκεις στην κατηγορία των πολύτεκνων καλλιτεχνών... Κατά πόσο σε έχει επηρεάσει η κρίση αυτή και ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει ο Γιώργος σαν Γιώργος και σαν οικογένεια...
Τα πράγματα στην ζωή μου νομίζω θα τα αντιμετώπιζα τελείως διαφορετικά αν δεν είχα 3 παιδιά. Αυτό νομίζω μπορεί να το καταλάβει ο καθένας. Δεν διαφέρω από οποιοδήποτε γονιό που ανησυχεί για το μέλλον των παιδιών του όταν δεν το ορίζει αυτός αλλά κάποιοι που όπως έχει δείξει η πρόσφατη ιστορία 20 χρόνων στην Ελλάδα είναι ανάξιοι να μας προσφέρουν ένα σίγουρο και σταθερό μέλλον.

Είναι στα άμεσα σχέδια σου ένα παιδί ή πιστεύεις ότι σαν οικογένεια έχεις πλέον ολοκληρωθεί...
Στα άμεσα σχέδια μου σε καμία περίπτωση! 


Η νύχτα όπως όλοι την γνωρίζουμε έχει τα καλά της έχει όμως και τα κακά της... Έχεις ποτέ δεχτεί κάποια αναπάντεχα πισώπλατα μαχαιρώματα από συνάδελφους ; Υπάρχουν άνθρωποι - καλλιτέχνες που κάποια στιγμή σε απογοήτευσαν με την στάση τους;
Όλα αυτά τα χρόνια η αλήθεια είναι ότι έχω νιώσει ‘’πόνους’’ στην πλάτη μου αλλά πίστεψε με δεν θεωρώ δημιουργικό να κάθεσαι σε ένα καθρέφτη και να βγάζεις τα μαχαίρια από την πλάτη σου. Πρέπει να κοιτάς μόνο μπροστά και η ένταση του αέρα από την πορεία σου προς το καλύτερο να ‘’ξεκολλάει’’ από την πλάτη σου τα μαχαίρια.



Ακούστηκε το όνομα σου ως ένας από τους πρωταγωνιστές του DANCING WITH THE STARS... Είσαι από τους καλλιτέχνες που τολμούν, σκέφτεσαι να πεις το μεγάλο ΝΑΙ?
 
Επειδή αυτή την στιγμή η καριέρα μου πάει πάρα πολύ καλά, το μαγαζί ο κόσμος το αγαπάει και το γεμίζει καθημερινά, τα τραγούδια μας έχουν εκατομμύρια views στο διαδίκτυο, είναι η κατάλληλη στιγμή ΑΝ νιώσω ότι έχω την σωματική δύναμη να βοηθήσω ένα show με φιλανθρωπικό σκοπό χωρίς να μου προσάψουν ότι το κάνω για διαφήμιση.

Γνωρίζουμε ότι ένα από τα αγαπημένα σου νησιά είναι και η Κύπρος και μάλιστα ετοιμάζεσαι να κατέβεις μέσα στο ΠΑΣΧΑ... Θα τολμούσες ποτέ να ζήσεις μόνιμα με την οικογένεια σου στην Κύπρο μας; Θα σου άρεσε κάτι τέτοιο;
 
Γιατί; Χρειάζεται τόλμη για να ζήσει κάποιος στην Κύπρο; Ευλογημένος τόπος είναι και θα ήμουνα πολύ ευτυχισμένος να γινόμουν και μόνιμος κάτοικος με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου.

Η λέξη EUROVISION είναι ένα δυνατό μουσικό γεγονός που δίνει ευκαιρίες σε καλλιτέχνες ανεξαρτήτου πείρας για κάτι διεθνή... Θα πήγαινες ποτέ αν σου δινόταν η ευκαιρία; Η δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο;
 
Από ότι έχεις καταλάβει, ποτέ δεν λέω ποτέ και η λέξη πρόκληση για κάτι δημιουργικό είναι ταυτισμένη με την ιδιοσυγκρασία μου. Οπότε ποιος ξέρει;... !!!!

Related

showbiz 5931673919571167164

Follow us


item