News-Piper

Ελένη Mενεγάκη: «Ηταν μαύρο, μεγάλο και μαλλιαρό»

Τρία πράγματα αποκάλυψε η Ελένη Μενεγάκη όταν ο Γρηγόρης Γκουντάρας την ρώτησε εάν της αρέσουν τα αγριογούρουνα: Πρώτον ότι έχει δει αγριο...


Τρία πράγματα αποκάλυψε η Ελένη Μενεγάκη όταν ο Γρηγόρης Γκουντάρας την ρώτησε εάν της αρέσουν τα αγριογούρουνα: Πρώτον ότι έχει δει αγριογούρουνο, δεύτερον ότι το μπέρδεψε με σκύλο και τρίτον ότι την στιγμή που το είδε, βρισκόταν στο αυτοκίνητο με τα παιδιά της.



«Ξέρω ότι τα λυκάκια σου αρέσουν. Τα αγριογούρουνα, όμως, σου αρέσουν;» την ρώτησε το μεσημέρι της Παρασκευής, θέλοντας να πασάρει το επόμενο θέμα. Και τί απάντησε η Ελένη; «Έχω δει αγριογούρουνο. Είχα πάει τα Χριστούγεννα στην Αράχωβα και όπως βρισκόμασταν στο δρόμο για το χιονοδρομικό, όπου ως γνωστόν ο καθένας πάει σιγά σιγά γιατί δεν είναι και για να τρέξει, βλέπουμε με τα παιδιά κάτι στα δέντρα να κινείται. Αναρωτήθηκα κι εγώ τι είναι αυτό το τόσο μαύρο και χοντρό… σκύλος είναι; Όπως λοιπόν πήγαμε πιο κοντά, τι είδαμε: Αγριογούρουνο!», είπε εντυπωσιασμένη η Ελένη.

Βέβαια το γεγονός ότι στην μέση μέση του δρόμου για το χιονοδρομικό της Αράχωβας υπάρχουν αγριογούρουνα, προκαλεί όσο να το πεις εντύπωση… Πάντως, όταν ο Γρηγόρης επεσήμανε ότι το ζώο την γλίτωσε γιατί είδε να το πλησιάζουν απλοί περαστικοί και όχι επαγγελματίας κυνηγός, εκείνη απόρησε και έβαλε τις φωνές: «Τί την γλίτωσε χριστιανέ μου; Υπήρχε περίπτωση να κυνηγήσω εγώ το αγριογούρουνο με τα παιδιά μου; Τι δηλαδή; Με την σφεντόνα του Αγγελου;»

Τι να σου πούμε και εμείς Ελένη μου… η φαντασία των ανθρώπων πολλές φορές οργιάζει…  

star

Related

menegaki 2922844395030759012

Follow us


item