News-Piper

Άμεση απειλή για τα βραβεία Όσκαρ

O Sacha Baron Cohen   συγκρίνει   τα   Όσκαρ   σε μια   τρομοκρατική οργάνωση  επισημαίνοντας  πως η Ακαδημία   του έχει στερήσει   το δι...

O Sacha Baron Cohen συγκρίνει τα Όσκαρ σε μια τρομοκρατική οργάνωση επισημαίνοντας πως η Ακαδημία του έχει στερήσει  το δικαίωμά  στην ελευθερία του λόγου....

Ο ηθοποιός κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο δήλωση, υποδυόμενος τον  General Aladeen από την καινούρια του ταινία "Ο Δικτάτορας"  και στο οποίο δηλώνει "Είμαι εξοργισμένος που μου απαγόρεψαν την είσοδο  από τα Όσκαρ από την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και  Σιωνιστών".





Και πρόσθεσε : «Ενώ επικροτώ την  ακαδημία που μου αφαίρεσε το δικαίωμά μου στην ελευθερία του λόγου ... Σας προειδοποιώ ότι αν δεν άρετε την απαγόρευση και μου δώσετε το εισιτήριο μου πίσω μέχρι τις 12 μ.μ. την Κυριακή, θα αντιμετωπίσετε  ασύλληπτες συνέπειες."

Ο Cohen επιτέθηκε και στην  Hilary Swank προφανώς επειδή παρευρέθηκε σε πάρτι γενεθλίων ενός εγκληματία πολέμου... 

Σε περίπτωση που δεν το έχετε ακούσει - η Ακαδημία απαγόρευσε στον Cohen να παρακολουθήσει τα βραβεία γιατί είχε ακουσθεί ότι θα πάει ντυμένος ως  General Aladeen  και οι υπεύθυνοι είχαν θεωρήσει ότι δεν θα έδειχνε τον απαραίτητο σεβασμό στην διοργάνωση... 

Related

hollywood 5435617388113078531

Follow us


item