News-Piper

Πέτρος Λαγούτης: «Με την Κατερίνα συνταξιδεύουμε»

«Είμαι στην καλύτερή μου φάση σε ό,τι αφορά το χωρισμό μου και νιώθω πιο καλά από ποτέ για να διαχειριστώ μια νέα σχέση στη ζωή  μου»,  λ...


«Είμαι στην καλύτερή μου φάση σε ό,τι αφορά το χωρισμό μου και νιώθω πιο καλά από ποτέ για να διαχειριστώ μια νέα σχέση στη ζωή  μου», λέει ο Πέτρος Λαγούτης στο περιοδικό «Down Town».


Όμως όταν τον ρωτούν για τη σχέση του με την Κατερίνα Παπουτσάκη παραμένει ασαφής και γενικός.

«Με την Κατερίνα συνταξιδεύουμε», απαντά με φιλοσοφική διάθεση, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσει για την προσωπική του ζωή γιατί είναι καθαρά δικό του θέμα.

Μπορεί πάντως για τη σχέση του με την Κατερίνα Παπουτσάκη να μην θέλει να μιλάει, όμως δε δίστασε να αποκαλύψει άκρως προσωπικά θέματα που τον αφορούν.


Follow us


item