News-Piper

N.Γιγουρτάκης: «Ενα είναι το όνειρό μου και αυτό θέλω να πραγματοποιήσω»

«Είμαι παρεξηγημένος γιατί είμαι λίγο πιο αυθόρμητος και ατίθασος σε σχέση με τους άλλους. Προβάλλω έναν Νίκο που δεν θέλει να μεγαλώσε...


«Είμαι παρεξηγημένος γιατί είμαι λίγο πιο αυθόρμητος και ατίθασος σε σχέση με τους άλλους. Προβάλλω έναν Νίκο που δεν θέλει να μεγαλώσει», είχε πει ο Νίκος Γιγουρτάκης σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του τον Μάρτιο του 2010.

Ο Mr Romeo, που χάθηκε τόσο ξαφνικά και απρόσμενα, βυθίζοντας στην θλίψη τον κόσμο της σοουμπιζ και όχι μόνο, είχε εκμυστηρευθεί στην εφημερίδα Espresso το μεγάλο του όνειρο, που δυστυχώς, δεν πρόλαβε να πραγματοποιήσει. «Θέλω να κάνω κάποια στιγμή οικογένεια και να μπορέσω να ζήσω τα παιδιά μου όσο καλύτερα γίνεται. Να μην τους λείψει τίποτα», είπε τότε, τονίζοντας πόσο πολύ ήθελε να παντρευτεί και να γίνει πατέρας.

Παιδί της νύχτας, ο Νίκος Γιγουρτάκης μεγάλωσε στις επιχειρήσεις της οικογένειάς του, τις οποίες ξεκίνησε ο παππούς του, από τον οποίο πήρε και το όνομά του. Η οικογένεια ήταν κάτι που πίστευε πολύ. Εκτός όμως από αυτό, τότε, είχε μιλήσει και για την δουλειά του, που σχετιζόταν άμεσα με το οικογενειακό του περιβάλλον.

«Το ότι βρήκα εγώ μια έτοιμη δουλειά και ένα όνομα που έχει μια ιστορία εννοείται ότι βοήθησε. Είναι όμως και ένα βάρος που θα κουβαλάω, ούτως ώστε να μπορέσω να αποδείξω αν είμαι καλύτερος των περιστάσεων και να ανεβάσω ακόμη πιο ψηλά τον πήχη και τους στόχους μας. Ασχολούμαι με τις οικογενειακές επιχειρήσεις. Είμαι δίπλα στον πατέρα μου και στα νυχτερινά κέντρα που έχουμε. Στις υπόλοιπες επαγγελματικές δραστηριότητες του πατέρα μου δεν έχω πέσει με τα μούτρα. Εμένα όμως με ενδιαφέρει το κομμάτι της νυχτερινής διασκέδασης. Είμαι στο καλλιτεχνικό κομμάτι των επιχειρήσεων».


star

Follow us


item