News-Piper

Πάνος Καλλίδης: «δεν έχω πια ερωτικά μηνύματα από αλλού»

« Η δουλειά μου είναι από μόνη της φλερτ, με τον κόσμο, με τον εαυτό μου, με όλα... Αν είσαι ξηγημένος και γνωρίζει η σύντροφός σου τι άν...


«Η δουλειά μου είναι από μόνη της φλερτ, με τον κόσμο, με τον εαυτό μου, με όλα... Αν είσαι ξηγημένος και γνωρίζει η σύντροφός σου τι άνθρωπος είσαι, δεν υπάρχει λόγος να δίνεις αναφορά για αυτά που κάνεις, ούτε εξηγήσεις», είπε ο Πάνος Καλλίδης και αναφέρθηκε στο πόσο τον έχει αλλάξει η πατρότητα.

Καλεσμένος στην εκπομπή «Μίλα», ο γνωστός τραγουδιστής δεν έκρυψε ότι έχει αλλάξει χαρακτήρα και συνήθειες από την στιγμή που ήρθε στον κόσμο η κορούλα του.

«Όταν ένας τόσο δα μικρός ανθρωπάκος γεννιέται και μπαίνει στο σπίτι σου, σου δίνει δύναμη και σε κάνει να ξεχνάς όσα προβλήματα σε απασχολούν. Το μωρό σιγά σιγά αρχίζει κι εκδηλώνεται, σου δείχνει με έναν περίεργο τρόπο ότι σε αγαπάει, σε γνωρίζει, σου χαμογελάει. Συνειδητοποιώ κι εγώ καλύτερα τι μου συμβαίνει και το αγαπάω ακόμα περισσότερο», είπε.

«Δεν έχουν αλλάξει ριζικά όλα τα πράγματα που έκανα πριν τον ερχομό της κόρης μου, αλλά τα περισσότερα», συνέχισε ο Πάνος και πρόσθεσε: «η ζωή μου έχει αλλάξει και δεν έρχονται πια μηνύματα ερωτικού περιεχομένου από αλλού».
 


Follow us


item