News-Piper

N.Ράλλη: Αποκαλύπτει πως την έγινε η πρόταση από το Star

Η ομάδα του Control Tv συνάντησε τη Νικολέττα Ράλλη στο καινούργιο της γραφείο στις εγκαταστάσεις του STAR. Η Νικολέττα είναι ένα κορί...




Η ομάδα του Control Tv συνάντησε τη Νικολέττα Ράλλη στο καινούργιο της γραφείο στις εγκαταστάσεις του STAR. Η Νικολέττα είναι ένα κορίτσι που συνδυάζει σοβαρότητα, εξυπνάδα, ομορφιά, χιούμορ και έχει έναν μοναδικό τρόπο να κερδίζει την εμπιστοσύνη κάποιου. Μίλησε χωρίς δισταγμό για την πρόταση που της έκανε ο Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Star, Σταμάτης Μαλέλης , για τη φετινή σεζόν και το άγχος λίγο πριν την έναρξη της εκπομπής της!

-Νικολέτα πώς προέκυψε η πρόταση στο Star;


-Βρισκόμουνα στην παραλία! Με πήραν και μου έκλεισαν ραντεβού. Έπαθα ΣΟΚ, λέω τώρα τι με θέλουν, τι συνέβη..Η αλήθεια είναι πως είχα ένα ένστικτο για φέτος. Πρέπει να το ακούω τελικά το ένστικτο μου! Είμαι πολύ αισιόδοξη για τη φετινή σεζόν και χαίρομαι που συνεργάζομαι με καινούργια άτομα που έχουν όρεξη.

-Το ένστικτο σου τι λέει για τη φετινή σεζόν;

-Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και πιστεύω οτι θα έχουμε και βελτίωση με το πέρασμα του χρόνου! Εμας μας ενδιαφέρει να έχουμε επαφή με τον κόσμο.Πάνω απο όλα να βγει αυτό που θέλει ο κόσμος. Ο κόσμος θα σε κρίνει και με ενδιαφέρει ο κόσμος να περάσει καλά!


-Έχεις άγχος για την εξέλιξη της εκπομπής;

-Δεν έχω πάρα πολύ άγχος , αλλά το Σαββατοκύριακο πριν την έναρξη μας θα έχω. Είναι αυτόματο το άγχος! Όλη η ομάδα έχουμε, όλοι μαζί είμαστε δεν είμαι μόνη μου!

-Πως σου φαίνεται ο τίτλος «το νέο πρόσωπο του Star»;

-Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Μου φαίνεται περίεργο!

-Πώς ξεκίνησες την καριέρα σου στο Mad;

-Ήταν ιδέα μιας φίλης μου ήταν να κάνω δοκιμαστικό στο Mad, γιατί είχα μείνει χωρίς δουλειά την προηγούμενη χρονιά απο ένα λάθος. Έκανα δοκιμαστικό και μια κοπέλα ήταν έγκυος, η Αναστασία Περράκη, οπότε εκείνη σταμάτησε και ξεκίνησα εγώ απο την 1η του Σεπτέμβρη κανονικά. Έμεινα για δύο χρόνια εκεί. Είναι σχολείο το Mad!


-Σπουδάζεις Γεωλογία. Το έχεις πάρει το πτυχίο;

-Έχω υποσχεθεί στη μαμά μου οτι θα το πάρω το πτυχίο !!Ήμουν καλή φοιτήτρια. Προσωρινά το έχω βάλει στην κατάψυξη. Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να περάσω στη Γεωολογία. Ήθελα να περάσω στην αρχιτεκτονική και το είχα δεδομένο, αλλά ανέβηκαν οι βάσεις της αρχιτεκτονικής και πέρασα στη Γεωλογία! Όλα όμως για κάποιον λόγο γίνονται. Θα μπορούσα κάλλιστα με το πτυχίο και με τη βούλα που λέμε να λέω και τον καιρό, γιατί στη γεωλογία υπάγεται κατά κάποιον τρόπο και η μετεωρολογία.

-Μένεις μόνη σου ή με τους γονείς σου;

-Μένω με τους γονείς μου.Για να μείνει κάποιος μόνος του σήμερα πρέπει να είναι εξασφαλισμένος οικονομικά.Το είχα κάνει ως φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη που ειχα περάσει.όταν ξεκινάς παίρνεις ένα κουτί μέχρι αλάτι, πιπέρι,κουρτίνες, κατσαρόλα, χαλιά, σεντόνια ,άρα πρέπει αν έχει back up για να το κάνεις. Δεν σου κρύβω ότι θα ήθελα μέχρι του χρόνου να μείνω μόνη μου, γιατί είναι καλό να έχεις τον χώρο σου και με τη δουλειά που έχουμε επιλέξει θέλεις να γυρίσεις σε ένα σπίτι άδειο και να μη σου μιλάει κανένας!Ξέρεις κανέναν δημοσιογράφο και παρουσιαστή που να γυρίζει σπίτι το βράδυ και να θέλει να λέει τι έκανε όλη την ημέρα;

-Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου;

-Όταν θα υπάρχει ελεύθερος χρόνος θα βλέπω ξένες σειρές, όπως «How I met your Mother», «Two and a half men», «True Blood» και γενικά ξένες σειρές! Μου αρέσει και ο κινηματογράφος πολύ.



Follow us


item