News-Piper

Λαμπερή πρεμιέρα για Ηλιάδη-Βρεττό

Λαμπερή πρεμιέρα για την Αγγελική Ηλιάδη που πλέον στην πίστα του  Romeo  έχει στο πλάι της τον Ηλία Βρεττό. Μάλιστα, ο δημοφιλή...


Λαμπερή πρεμιέρα για την Αγγελική Ηλιάδη που πλέον στην πίστα του Romeo έχει στο πλάι της τον Ηλία Βρεττό. Μάλιστα, ο δημοφιλής τραγουδιστής είχε γιόρτασε χτες και τα γενέθλιά του. Ανάμεσα στους θεατές που παρακολούθησαν τους τραγουδιστές επί σκηνής, βρέθηκε ο Πέτρος Ίμβριος και ο Κωνσταντίνος Αργυρός.

Λίγο πριν ανέβουν στην σκηνή, μάλιστα, οι δυο πρωταγωνιστές του σχήματος μίλησαν στους δημοσιογράφους για τη νέα αυτή συνεργασία. «Έχω κάνει αρκετές αλλαγές στο πρόγραμμά μου, έχω συμπεριλάβει τραγούδια από την καινούρια μου δουλειά, που μου τα ζητούσε ο κόσμος» δήλωσε ηΑγγελική Ηλιάδη ενώ από την πλευρά του ο Ηλίας Βρεττός επεσήμανε: «Νιώθω πάρα πολύ καλά σήμερα, πρεμιέρα και γενέθλια μαζί, σε ένα μαγαζί που είχα να έρθω δύο χρόνια».


yupi

Follow us


item