News-Piper

Λουκιανός Κηλαηδόνης: «Είμαι ένας μοναχικός και λιγότερο φτωχός καουμπόι»

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την επιτυχία του  Λουκιανού Κηλαηδόνη,  «Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόι»; Ένα τραγούδι που είχε αφήσει εποχή...

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την επιτυχία του Λουκιανού Κηλαηδόνη, «Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόι»; Ένα τραγούδι που είχε αφήσει εποχή και είχε συζητηθεί πολύ. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ρωτήθηκε αν είναι ακόμα ένας φτωχός και μόνος καουμπόι. Τι απάντησε; «Ναι, λιγότερο φτωχός και πιο μόνος. Γιατί κάποιοι φίλοι έφυγαν για πάντα, βαριόμαστε και τα πολλά σούρτα φέρτα», δήλωσε στο ΕΓΩ.
 Μίλησε για τις δισκογραφικές εταιρείες, για τα νέα ταλέντα αλλά και για την οικογένειά του. Για το αν πιστεύει στα «αδικημένα» ταλέντα: «όχι. Επειδή πέρασα κι εγώ από αυτό το καθεστώς των δισκογραφικών εταιρειών- «να το ακούσουμε», «δεν το ακούσαμε», «πέρνα την άλλη βδομάδα»-. Εκ των υστέρων κατάλαβα κάτι. Χωρίς να το ξέρουν ούτε οι ίδιες οι εταιρείες, λειτουργούν σαν ένα είδος προστατευτικού φίλτρου, απομονώνοντας τα «ψώνια» από αυτή την ιστορία. Στο χώρο του θεάματος, πέρα από το ταλέντο, χρειάζονται και κάποιοι μηχανισμοί άμυνας στις δυσκολίες. Αυτές οι δυσκολίες, που οι περισσότεροι συναντούν στην αρχή κυρίως, λειτουργούν θετικά, ώστε να κάνει κανείς ένα άλλο επάγγελμα, στο οποίο θα τα καταφέρει καλύτερα. Δεν είναι πάντα υπέρ των διασκευών λέγοντας χαρακτηριστικά :"Aλλά τώρα να πάρεις την Καραγκούνα και να την κάνει ροκ; 'Ασε την Καραγκούνα και γράψε κάτι άλλο"...

 

Follow us


item