News-Piper

N.Oικονομόπουλος:"Δεν θεωρώ ότι είμαι κάποιος"

Ο Νίκος Οικονομόπουλος μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τα παιδικά και εφηβικά χρόνια του αλλά και το πώς διαχειρίζεται σήμερα τη με...


Ο Νίκος Οικονομόπουλος μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τα παιδικά και εφηβικά χρόνια του αλλά και το πώς διαχειρίζεται σήμερα τη μεγάλη επιτυχία. Ο δημοφιλής τραγουδιστής δουλεύει πολύ, απολαμβάνει την αναγνώριση του ταλέντου του και προγραμματίζει το μέλλον του. Εχει καταφέρει να κερδίσει την αγάπη του κόσμου με την παρουσία του και τη φωνή του. Μεγάλη φετινή επιτυχία του είναι το άλμπουμ «Δώρο για σένα», το οποίο έγινε τριπλά πλατινένιο.
- Ας ξεκινήσουμε με την καλοκαιρινή συνεργασία σας στο «Θέα» όπου βρισκόμαστε τώρα. Υπάρχει χημεία με την Πάολα και τον Νίνο;Δεν έχω τραγουδήσει ποτέ με καλλιτέχνη που να μην έχω ουσιαστική «χημεία». Μερικοί το λένε για να το πουν, εγώ το λέω γιατί πρέπει να τη ζήσω για να συνεργαστώ. Με την Πάολα και τον Νίνο και γενικότερα με όσες συνεργασίες έχω κάνει θέλω να περνάω καλά, είναι το Α και το Ω για εμένα.
- Σε γυρίζω κάποια χρόνια πίσω. Πότε ξεκίνησες το τραγούδι και πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια;Επαγγελματικά το τραγούδι το ξεκίνησα στα 17 μου. Τραγουδώ από τα έξι μου και τα παιδικά μου χρόνια, και δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος, ήταν πολύ δύσκολα. Μεγάλωσα ένα μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς τους γονείς μου, μαζί με τον παππού μου και τη γιαγιά μου. Ημασταν μια φτωχή οικογένεια, χρειάστηκε να δουλεύουμε όλοι, κάτι που με έκανε από μικρό πολύ δυνατό και καλύτερο άνθρωπο σε πολλούς τομείς· και στη δουλειά μου και στην προσωπική μου ζωή.

- Τα πράγματα ήταν πιο εύκολα μετά;Υπήρξαν επαγγελματικής φύσεως δύσκολες στιγμές, αλλά αυτές οι δυσκολίες σε κάνουν πιο δυνατό για να συνεχίσεις.
- Είσαι ευγνώμων για όλα όσα σου έχουν συμβεί μέχρι σήμερα;Ναι, είμαι ευγνώμων. Πρώτα στον Θεό, πιστεύω πάρα πολύ και με έχει βοηθήσει και με βοηθάειι μέχρι σήμερα και κατόπιν είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους που πίστεψαν σ' εμένα και είναι πάρα πολλοί. Εκτός από εκείνους που με βοήθησαν στην αρχή να κάνω το πρώτο μου δισκογραφικό βήμα, είναι και ο επιχειρηματίας Θανάσης Παπαγεωργίου, με τον οποίο συνεργάζομαι στο «Θέα» και βέβαια ο κόσμος που με την αγάπη του με κάνει και συνεχίζω.
- Πίστευες ότι θα είχες τόση μεγάλη απήχηση στον κόσμο;Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος. Βέβαια, στο μυαλό μου δεν είχα ποτέ μετρήσει πόσο μεγάλη ή μέτρια επιτυχία θα είχα. Πιστεύω πάρα πολύ στις δυνατότητές μου και πιστεύουν σ' εμένα και οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι.
- Σαν παιδί τι ακούσματα είχες; Υπάρχει κάποιος που είχες πρότυπο και ήθελες να του μοιάσεις;Από μικρός, όταν έφευγαν το πρωί η γιαγιά μου και ο παππούς μου και πήγαιναν στο ψαράδικο, έβαζα το στερεοφωνικό στη διαπασών και άκουγα τραγούδια του Χριστοδουλόπουλου, του Μαργαρίτη αλλά και του Μάικλ Τζάκσον. Ακουγα τα πάντα, και ξένα και ελληνικά.
- Ποιες μεγάλες φωνές λάτρεψες;Τη φωνή του Γιάννη Πάριου, που συνεργαστήκαμε και ήταν μεγάλη η τιμή για εμένα, αλλά και του Γιάννη Πουλόπουλου και του Πασχάλη Τερζή.
- Πώς αισθάνεσαι που ο τελευταίος σου δίσκος «Δώρο για σένα» έγινε τριπλά πλατινένιος;Τρεις φορές περισσότερο χαρούμενος από το κανονικό!
- Οταν ηχογραφούσες τον δίσκο, το περίμενες ότι θα είχε τέτοια απήχηση;Πίστευα ότι θα πάει πολύ καλά, αλλά δεν το είχα στο μυαλό μου ότι θα γινόταν τρεις φορές πλατινένιος. Και εις ανώτερα, που λένε... Είμαι πολύ χαρούμενος.
- Ποιο είναι το τραγούδι που έχεις αγαπήσει περισσότερο;Δεν ξεχωρίζω ποτέ τα τραγούδια μου, τα αγαπώ το ίδιο, εκείνο όμως που αγαπώ ιδιαίτερα και το λέω πρώτη φορά είναι από τον πρώτο μου δίσκο το «Κοίτα να μαθαίνεις». Ηταν το βάπτισμα του πυρός αυτό το τραγούδι.
- Τι έχει αλλάξει στον Νίκο Οικονομόπουλο από τη στιγμή της κυκλοφορίας του πρώτου δίσκου;Ο Νίκος Οικονομόπουλος δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό, αυτό θα σ’ το πουν και οι άνθρωποι που είναι γύρω μου και με γνωρίζουν χρόνια, πριν γίνω αυτό που είμαι τώρα, που δεν θεωρώ μεταξύ μας ότι είμαι κάτι. Είμαι ένας τραγουδιστής που κάνει τον κόσμο να διασκεδάζει με ωραία τραγούδια. Είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει να τραγουδούν παρά να μιλούν...
- Τι σημαίνει κορυφή για εσένα;Δεν νομίζω ότι έχω φτάσει σε καμία κορυφή, ούτε τη βλέπω καν στον ορίζοντα, είναι πολύ μακριά ακόμα. Νομίζω ότι την κορυφή την έχουν κατακτήσει οι άνθρωποι ύστερα από πολύ κόπο και πολλή δουλειά και αυτό νομίζω ότι χρειάζεται αρκετός χρόνος για να συμβεί. Το θέμα είναι να μην το λες εσύ, να το κρίνουν οι άλλοι. Τότε κατά κάποιο τρόπο είσαι στην κορυφή, γιατί ο κόσμος σε τοποθετεί και όχι ο εαυτός σου. Εγώ απλώς πρέπει να αποδείξω τι μπορώ να κάνω.
- Τι ξεχωρίζει τον καλό από τον μεγάλο τραγουδιστή;Ο καλός τραγουδιστής είναι αυτός που θα γίνει μεγάλος τραγουδιστής (γελάει). Το ένα φέρνει το άλλο.
- Πώς βλέπεις τις πωλήσεις των νέων δίσκων μέσα από εφημερίδες;Είναι ο μοναδικός τρόπος αυτήν την εποχή να βάλουμε τη δουλειά μας σε περισσότερα σπίτια, γιατί πλέον οι δισκογραφικές εταιρείες περνούν μεγάλη κρίση και αυτό νομίζω ότι θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα, πάει από το κακό στο χειρότερο.
- Η δημοσιότητα νιώθεις να σε έχει αλλάξει;Οχι, καθόλου. Ισα - ίσα, αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να μπορέσω να γίνω γνωστός, ώστε ο κόσμος να αναγνωρίζει ποιος είναι αυτός που λέει τα τραγούδια. Αυτός ήταν ο σκοπός μου.
- Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε συνεχώς τραγουδιστές, μοντέλα, ηθοποιούς, παρουσιαστές να έχουν γίνει ένα. Φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε διαφορετικό ρόλο από αυτόν που είσαι τώρα;Οχι, αγαπητέ φίλε, δεν θα το κάνω ποτέ. Μπήκα στον χώρο του τραγουδιού, θέλω να διασκεδάζω τον κόσμο και δεν θα παρεκκλίνω ποτέ από την πορεία μου. Αυτό είναι υπόσχεση που σας δίνω.
- Μη λες μεγάλη κουβέντα...Ο,τι λέω έχω μάθει να το κάνω πράξη. Περίμενε να περάσουν τα χρόνια και θα το διαπιστώσετε καλύτερα.
- Πες μου τη γνώμη σου για το play list που κυριαρχεί στα ραδιόφωνα...Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό, προτιμώ τα ραδιόφωνα της περιφέρειας, που όλοι οι μουσικοί παραγωγοί παίζουν αυτό που ζητεί ο ακροατής, δηλαδή όλους τους τραγουδιστές και όλα τα είδη της μουσικής. Μου αρέσει η ποικιλία στο ραδιόφωνο και βέβαια να έχει ταυτότητα. Νομίζω ότι το ραδιόφωνο έχει χάσει λίγο την ταυτότητά του.
- Τα μουσικά τάλεντ σόου είναι η μόνη διέξοδος για τα νέα ταλέντα;Με κάποιο τρόπο είναι εύκολο να γίνεις γνωστός από την τηλεόραση. Το δύσκολο είναι το τι θα κάνεις μετά. Θα πρέπει να πιστέψουν κάποιοι άνθρωποι σ' εσένα και θα πρέπει να το θέλεις πολύ αυτό που θα κάνεις. Το να σκέπτεσαι και να ονειροπολείς δεν είναι κακό, το θέμα είναι αυτό που θέλεις να κάνεις να μπορεί και να το κατακτήσεις.
- Η κρίση έχει χτυπήσει τα νυχτερινά μαγαζιά;Τώρα; Εδώ και αρκετά χρόνια.. Εμείς προσπαθούμε να κρατάμε τις τιμές όσο το δυνατόν χαμηλότερες. Στα μαγαζιά δεν εργάζονται μόνον οι καλλιτέχνες, υπάρχει μια στρατιά ανθρώπων που πασχίζουν για το μεροκάματό τους, για να θρέψουν τις οικογένειές τους.
- Εσένα σου έγινε μείωση χρημάτων;Δεν έχω κάνει αύξηση... Αυτό που πρέπει να πάρω πρέπει να το διεκδικήσω και όχι μόνον εγώ αλλά όλοι οι άνθρωποι. Με θυμώνει όταν ακούω ότι κόβουν τις συντάξεις, κόβουν μισθούς, δώρα και όλα αυτά... Αυτοί οι άνθρωποι τι θα κάνουν; Κλέφτες θα γίνουν; Σου λένε, να πεινάσεις... Γιατί, ρε φίλε, να πεινάσω... Μου τα χάρισες; Δεν τα δούλεψα; Καλά θα κάνει ο κόσμος να ξεσηκωθεί και εγώ μαζί του.


«Επέλεξα τη μοναξιά και την... Μπαρτσελόνα»
- Μια ερώτηση που ενδιαφέρει πολλές θαυμάστριές σου. Είσαι ερωτευμένος;Οχι, δεν είμαι ερωτευμένος. Είμαι πάρα πολύ καιρό μόνος μου, αλλά, αν μου προκύψει, δεν θα το κρύψω.
- Τόσα βράδια που είσαι στο μαγαζί, με τόσο κόσμο, έχεις νιώσει μοναξιά;Ο καλλιτέχνης πρέπει να συνειδητοποιήσει τη μοναξιά του, αυτό είναι μια αλήθεια. Εγώ την έχω συνειδητοποιήσει, γιατί την επέλεξα ο ίδιος, δεν μου χτύπησε μόνη της την πόρτα και της άνοιξα και μου είπε να κάνουμε παρέα. Την επέλεξα και γι’ αυτόν τον λόγο είμαι καλά. Χρειάζομαι πάρα πολλές ώρες να είμαι μόνος μου επειδή σκέπτομαι καλύτερα και πιο ξεκάθαρα.
- Εχεις χόμπι;Το χόμπι μου είναι το ποδόσφαιρο, αλλά δεν έχω τον χρόνο που χρειάζεται για να παίξω. Χωρίς προπόνηση κινδυνεύεις να σπάσεις τα πόδια σου. Οπότε προστατεύω τα πόδια μου για τη δουλειά μου, για να μην αναγκαστώ να εμφανίζομαι κουτσός...
- Εχεις δηλώσει ότι σταμάτησες το ποδόσφαιρο λόγω καπνίσματος. Το έχεις μετανιώσει;Το έχω μετανιώσει γιατί ξεκίνησα πολύ νωρίς το κάπνισμα. Θα ήθελα να είχα περισσότερη διάρκεια και να παίζω ακόμα. Ναι, είναι ένα κακό που συνέβη, θα μπορούσα να γίνω και ποδοσφαιριστής (γελάει)...
- Σε λίγες ημέρες είναι ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ, Μπαρτσελόνα με Μάντσεστερ. Με ποια θα ήθελες να παίξεις;Θα ήθελα να παίξω με την Μπαρτσελόνα, νομίζω ότι είναι η καλύτερη ομάδα ποδοσφαίρου του πλανήτη αυτήν τη στιγμή.


«Κάποιοι έλεγαν “πού πάει με αυτό το μαλλί;”»
- Το σήμα κατατεθέν είναι το μαλλί σου. Σκέφτηκες κάποια στιγμή να το αλλάξεις;Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή το αλλάξω, προς το παρόν μου αρέσει πάρα πολύ. Υπήρξαν πολλοί στο παρελθόν που έλεγαν συνέχεια «πού πάει με αυτό το μαλλί», είναι λαϊκός τραγουδιστής, δεν του ταιριάζει. Νομίζω ότι ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι ξεχωριστός από τη δουλειά του και όχι από τα μαλλιά του. Δεν είπα ότι δεν θα κόψω τα μαλλιά μου κάποτε και ότι δεν μου αρέσουν οι αλλαγές.
- Πώς αισθάνεσαι όταν ακούς καλά λόγια από καταξιωμένους καλλιτέχνες;Τιμή μου, πράγματι υπάρχουν πάρα πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες που έχουν αναφερθεί με τα καλύτερα λόγια, τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
- Ποια είναι η σχέση σου με το χρήμα;Είμαι φοβερά σπάταλος από μικρή ηλικία. Δεν έχει σημασία πόσα χρήματα έπαιρνα τότε και πόσα σήμερα, τα σπαταλώ. Δεν αγαπώ το χρήμα, το σιχαίνομαι, γιατί είναι ο λόγος που έχει χαλάσει ο κόσμος. Δεν είμαι εκείνος που θα φτιάξει τον κόσμο, αλλά θα προσπαθώ να είμαι από αυτούς που θα τον φτιάξουν.
- Μια μεγάλη σου αλήθεια;Είμαι αυτός που βλέπετε, αυτός που ακούτε, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...

espresso

Follow us


item