News-Piper

Ο ΝΙΝΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ...

Ο ΝΙΝΟ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Down Town.... ''Πάντα έλεγα τα πάντα στις συνεντεύξεις μου. Δεν με νοιάζει τί...


Ο ΝΙΝΟ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Down Town....
''Πάντα έλεγα τα πάντα στις συνεντεύξεις μου. Δεν με νοιάζει τίποτα. Αλλά ο κόσμος δεν θα με μάθει ποτέ. Τον τελευταίο καιρό νιώθω σαν να έχω ξαναγεννηθεί. Νιώθω πολύ γεμάτος στο λέω και ανατριχιάζω. Είναι σαν να ξεκινάει μια καινούρια δεκαετία για μένα, ένα νέο ξεκίνημα.''
ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ :
''Δεν ήταν εύκολο για μένα να φέρω όλη αυτή τη ξαφνική και απότομη αναγνωρισιμότητα στα μέτρα μου, δεν ήξερα πως να τη χειριστώ σωστά, αλλά τώρα είμαι καλύτερα, τώρα έχω συνειδητοποιήσει τι κάνω και πού είμαι εγώ ως οντότητα. Η δημοσιότητα ήταν κάτι που ήθελα από μωρό, τα παρελκόμενα της ήταν που με εκνεύριζαν.''
ΑΛΛΑ ΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ:
''Δεν προγραμματίζω τον έρωτα. Εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή να βρω τη γυναίκα της ζωής μου και να είναι αυτή, τέρμα. Δεν θέλω να ψάχνομαι. Χωρίς σκέψεις, χωρίς ψέμματα.''

Follow us


item