News-Piper

Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΡΕΘΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ...

Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ...ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ: «Για ...


Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ...ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ:
«Για τον γάμο μου έχω φανταστεί ότι θα είναι απλός, δεν θέλω καμία υπερπαραγωγή-άλλωστε, δεν κάνω κάποια συναυλία. Θέλω απλότητα και να είναι ρομαντικός».
H ΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΗΘΕΛΕ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΤΑΝ...
« Έχω δύο φανταστικές γυναίκες που με βοηθούν με αυτά και είναι οι άγγελοί μου. Μου στέλνουν συνέχεια e-mails και μου κανονίζουν πράγματα και τους έχω εμπιστοσύνη. Ο Γιώργος μου είπε «το αφήνω πάνω σου», αλλά αυτό με αγχώνει λίγο γιατί αν στραβώσει κάτι , εμένα θα κοιτάνε! Τους γονείς μου δεν τους φόρτωσα γιατί θέλω να είναι γι’ αυτούς μια ευχάριστη διαδικασία».
Πως επέλεξε όμως το νυφικό που θα βάλει την ημέρα του γάμου της;
«Μου αρέσει να πηγαίνω για ψώνια αλλά βαριέμαι πολύ να δοκιμάζω. Έτσι, είπα στη μαμά να καθίσουμε οι δύο μας στο κομπιούτερ και να δούμε τι μας αρέσει και τι όχι και έτσι κατέληξα σε αυτό που θέλω. Μετά πήγα στον στυλίστα μου, του είπα τι είναι και το φτιάξαμε».
- Δεν θέλετε να είστε σέξι για τον αρραβωνιαστικό σας;
« Θέλω , όταν είμαι μόνη μου με τον Γιώργο. Μπορεί να φοράς ένα ωραίο και σεμνό ρούχο, αλλά δεν ξέρεις τι εσώρουχα κρύβονται από μέσα! Μπορεί αυτά να είναι πολύ σέξι και έτσι μου αρέσει».
- Τι είναι αυτό που αγαπάτε περισσότερο στον Γιώργο;
« Αγαπώ πολλά. Αγαπώ τη σοβαρότητα του, το ότι είναι πολύ επαγγελματίας στη δουλειά του. Και πάντα του λέω πως σε ότι δεν είμαι καλή εκείνος μπορεί να μου το μάθει και έτσι με συμπληρώνει».
- Σας φόβισε ποτέ η δέσμευση που φέρνει ένας γάμος, αυτό που λέμε για πάντα μαζί;
« Όχι ο γάμος, ούτε τα παιδιά. Το μόνο που σκέφτομαι είναι μήπως σε δέκα, δεκαπέντε χρόνια, ο Γιώργος βαρεθεί εμένα ή το γάμο».

Follow us


item