News-Piper

«Αδειάζει» το «The Voice» ο Μιχάλης των Stavento

​ Το ότι οι παίκτες του «The Voice» δεν έλαβαν τη βοήθεια που έπρεπε ώστε να διαγράψουν πορεία στο τραγούδι, υποστηρίζει ο Μιχάλης Κουϊ...

Το ότι οι παίκτες του «The Voice» δεν έλαβαν τη βοήθεια που έπρεπε ώστε να διαγράψουν πορεία στο τραγούδι, υποστηρίζει ο Μιχάλης Κουϊνέλης, ένας εκ των τεσσάρων coaches του talent show!
«Το “Τhe Voice” για εμένα είναι ένα τρομερά ωραίο παιχνίδι. Ωστόσο, θα ξαναπήγαινα μόνο αν μπορούσαν να μου πουν ότι θα υπάρξει μια δισκογραφική εταιρεία η οποία θα στηρίξει τα παιδιά αυτά βγαίνοντας από το παιχνίδι», λέει, στην εφημερίδα «Αγορά», ο τραγουδιστής και συνεχίζει: «εγώ πήγα με την προϋπόθεση ότι τα παιδιά αυτά θα βοηθηθούν, αλλά επί της ουσίας δεν βοηθήθηκαν. Νιώθω σαν να είμαι συνένοχος που κανένα παιδί δεν πήρε τη βοήθεια που έπρεπε να πάρει. Εγώ δεν πήγα εκεί για να χρησιμοποιηθούν τα παιδιά μόνο για τηλεοπτικούς λόγους. Υπήρχε καλή πρόθεση, αλλά, δυστυχώς, λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, αυτό δεν συνέβη ποτέ».
Τέλος, παραδέχεται ότι το «The Voice» είχε έντονο το στοιχείο του ανταγωνισμού: «προσωπικά, περνούσα πολύ δύσκολα όταν έπρεπε να πάρω μια απόφαση για το ποιος θα μείνει ή θα φύγει από το παιχνίδι», αναφέρει ο Μιχάλης, λέγοντας τα πράγματα με το όνομά τους, καθώς, ούτε οι νικητές Μαρία Έλενα Κυριάκου, και Κώστας Αγέρης, ούτε κάποιο άλλο από τα παιδιά που συμμετείχαν, έκαναν κάτι ιδιαίτερο στη δισκογραφία.

Related

media 2878731655485885256

Follow us


item