News-Piper

Τέλος το Λόγω Tivis από τον Alpha

Πρόωρο τέλος ρίχνει η εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου. Το Λόγω Tivis ολοκληρώνεται την επόμενη Παρασκευή 27 Μαΐου, εξέλιξη που όμως θε...

Πρόωρο τέλος ρίχνει η εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου. Το Λόγω Tivis ολοκληρώνεται την επόμενη Παρασκευή 27 Μαΐου, εξέλιξη που όμως θεωρούταν πιθανή, δεδομένου πως τα νούμερα της εκπομπής δεν ανέβηκαν όσο θα ήθελε το κανάλι.

Το «γαϊτανάκι» για το τέλος της απογευματινής εκπομπής ξεκίνησε στις αρχές Απριλίου, όταν δημοσιεύματα την ήθελαν να «κόβεται» Μεγάλη Τρίτη, επειδή ορισμένοι εργαζόμενοι δεν είχαν ανανεώσει τις συμβάσεις τους. Τελικά, κάτι τέτοιο δεν ίσχυε και η εκπομπή θα συνεχιζόταν, άγνωστο όμως μέχρι πότε. Ωστόσο, τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής δείχνουν ότι «ρίχνει» το μέσο όρο του σταθμού.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Alpha, τη Δευτέρα 30 Μαΐου, στις 16.00 θα μεταδοθεί η ταινία «Μαντέψτε τι κάνω τα βράδια» και την Τρίτη 31 Μαΐου την ίδια ώρα η «Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα».
Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, η Κατερίνα Καινούργιου, εκτός από το κανάλι της Κάντζας, βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλον σταθμό.
«Θέλω να σου πω πως είμαι πολύ περήφανη για αυτή την εκπομπή, άσχετα με το τι έχει γραφτεί. Έχει μια πολύ αξιοπρεπή πορεία και μην ξεχνάμε πως ο ανταγωνισμός στην απογευματινή ζώνη είναι πολύ μεγάλος φέτος. Την εκπομπή αυτή την αγαπάω. Μου αρέσει η ομάδα μου, είναι δυνατή και με πολύ εύστοχο σχόλιο, έχω δουλέψει πάρα πολύ σκληρά για να είμαι εκεί και θεωρώ πως έχω εξελιχθεί. Δεν μου αρέσει να το λέω για τον εαυτό μου, αλλά νιώθω πως έκανα ένα βήμα παραπάνω και είμαι καλύτερη από την Κατερίνα πέρυσι και πρόπερσι. Άσχετα με τον αν ήμουν κεντρική ή όχι, ήμουν καλύτερη από πέρυσι και αυτός είναι ο στόχος μου κάθε χρόνο» είχε παραδεχτεί πρόσφατα στην Σόνια Καζόνι και το People.

peoplegreece.com

Related

media 7923480739898015599

Follow us


item