News-Piper

Μαυροφορεμένη επέστρεψε η Φαίη Σκορδά στο Πρω1νό

​ Εμφανώς καταβεβλημένη από τη θλίψη και με μαύρα ρούχα, επέστρεψε στο πλατό η Φαίη Σκορδά, που μίλησε για την άσχημη ψυχολογική κατάστ...

Εμφανώς καταβεβλημένη από τη θλίψη και με μαύρα ρούχα, επέστρεψε στο πλατό η Φαίη Σκορδά, που μίλησε για την άσχημη ψυχολογική κατάσταση του Γιώργου Λιάγκα μετά το θάνατο του πατέρα του, ευχαριστώντας τον κόσμο για τη συμπαράστασή του τις δύσκολες αυτές ώρες.
«Επέστρεψα εγώ! Δεν έχω ετοιμάσει κάτι να πω. Θα κάνουμε μαζί την εκπομπούλα μας, που, μέσα από αυτή, όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε περάσει πολύ ωραίες στιγμές», ήταν τα πρώτα λόγια της Φαίης, που συνέχισε: «ήρθε κάτι πολύ δύσκολο στη ζωή του Γιώργου. Εκ  μέρους του, θέλω να σας πω ένα μεγάλο “ευχαριστώ” για όλα τα μηνύματα συμπαράστασης, γιατί πραγματικά τον βοήθησαν. Είναι ώρες που λες “θα το περάσω μόνος μου”, αλλά θες το χτύπημα στην πλάτη, τους φίλους και την οικογένειά σου να σε στηρίζουν».
Μιλώντας για την άσχημη ψυχολογική κατάσταση του συζύγου της, η παρουσιάστρια ανέφερε πως δεν νιώθει έτοιμος να επιστρέψει στην εκπομπή. «Εγώ του είπα ότι η δουλειά, η καθημερινότητα και οι φίλοι θα τον κάνουν να ξεχαστεί. Δεν ξεπερνιέται ο πόνος ποτέ, αλλά η καθημερινότητα ίσως μπορεί να σε βοηθήσει να ξεχαστείς. Είναι και η φύση της δουλειάς μας τέτοια, που δεν ένιωθε έτοιμος να επιστρέψει. Το σεβόμαστε και το καταλαβαίνουμε όλοι!».
«Χάσαμε έναν πολύ γλυκό άνθρωπο κι εγώ ήμουν πολύ τυχερή γιατί είχα τον καλύτερο πεθερό του κόσμου», κατέληξε η Φαίη, δίνοντας πάσα για διαφημίσεις και πριν αρχίσει η κανονική ροή της εκπομπής.

Related

skorda 5510415311644214669

Follow us


item