News-Piper

Μένιος Φουρθιώρτης: "Πάσχω απο νευρική ανορεξία. Ζυγίζω 39 κιλά" ....

Αγνώριστος  εμφανίστηκε στην κάμερα του Star o μάνατζερ Μένιος Φουρθιώτης, ο οποίος πάσχει από την μάστιγα της εποχής: Την νευρική ανορεξία....

Αγνώριστος  εμφανίστηκε στην κάμερα του Star o μάνατζερ Μένιος Φουρθιώτης, ο οποίος πάσχει από την μάστιγα της εποχής: Την νευρική ανορεξία.  

Ο Μένιος που μέχρι πριν από λίγο καιρό ζύγιζε 70 κιλά, σήμερα είναι μόλις 39.

«Δεν έκανα δίαιτα, έκανα απλά έναν τρόπο ζωής που με έφερε σε αυτήν την σημερινή εικόνα μου. Κάνω πάρα πολλούς εμετούς. Ό,τι τρώω το βγάζω, γιατί πολλές φορές δεν έτρωγα»,δήλωσε.  

Ο Μένιος ένιωθε τρομερή ανασφάλεια για το σώμα του. Το 2008 ήταν 145 κιλά. Έναν χρόνο αργότερα είχε πέσει στα 65. Συνέχισε όμως να αποβάλλει το φαγητό που κατανάλωνε κάθε φορά και σήμερα δεν ξεπερνάει τα 39 κιλά. «Έχω τρομερά προβλήματα, καταρχήν δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα. Δεν έχω διάθεση. Θέλω συνέχεια ζέστη, πονούν τα κόκαλά μου, τα νεφρά μου. Το πρόβλημα της υγείας μου, μου έχει δημιουργήσει τρομερά προβλήματα, στην όρασή μου, στα δόντια, έχω ακόμη και πτώση των μαλλιών μου», ανέφερε κυριολεκτικά απελπισμένος.  

Ο Μένιος Φουρθιώτης περνάει πια τις περισσότερες ώρες κλεισμένος στο σπίτι του, ενώ η μόνη του έξοδος είναι η επίσκεψή του στο γιατρό. «Η διάθεσή μου είναι πολύ άσχημη. Όταν είσαι σε ένα σπίτι, δεν είναι και ό, τι καλύτερο από τον καναπέ στο κρεβάτι και από το κρεβάτι στον καναπέ. Θεωρούσα ότι μπορώ εγώ ο ίδιος αυτό που ξεκίνησα να το σταματήσω, να φτάσω σε σημείο που δεν μπορώ να το ελέγξω, εκεί θυμώνω με τον εαυτό μου που είναι τόσο αδύναμος. Έβλεπα τον εαυτό μου, όπως ήμουν, και ήθελα να τον διορθώσω κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Χαμογελάω, εντάξει θα περάσει».

Με την βοήθεια των δικών του ανθρώπων, ο Μένιος προσπαθεί να αντιμετωπίσει την  νευρική ανορεξία και είναι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει.

Follow us


item