News-Piper

Η SEXY ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥ...

Η ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕ, ΑΛΛΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ....Η ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ sexy ΦΩΤΟΓ...








Η ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕ, ΑΛΛΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ....Η ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ sexy ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Nitro ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ:
"Μου αρέσει το πώς πεταρίζει η καρδιά σου όταν είσαι ερωτευμένος. Που σε παίρνει ο άλλος τηλέφωνο, που στην αρχή είναι λίγο κρυφό, θες να μην το δείξεις. Σε ανεβάζει πολύ".

"Έχω μια τρέλα και μια παιδικότητα μέσα μου πολύ έντονη. Όταν είμαι με φίλους μου, ακόμα και μπροστά σε κόσμο, μπορεί να κάνω όποια τρέλα μπορείς να φανταστείς. Αρκεί να νιώθω προστατευμένη."

"Είμαι φιλόδοξη, αλλά όχι ματαιόδοξη. Αν ήμουν, νομίζω πως θα πουλούσα πολλά πράγματα και από τη ζωή μου -γιατί από τη δουλειά μου πουλάω, εννοείται, είναι η φύση της τέτοια. Την προσωπική μου ζωή όμως δεν την ξεπουλάω. Ούτε προκαλώ. Ούτε μέσα από τη δουλειά προκαλώ. Δε με ενδιαφέρει καθόλου."

"Όταν πιω, επειδή δεν πίνω και με δυο ποτηράκια γίνομαι ντίρλα, το μάτι γυαλίζει, βλέπεις εμένα, που είμαι ένας χαρούμενος άνθρωπος, να γίνομαι χαρούμενη στο δεκαπλάσιο. Το διασκεδάζω απίστευτα, χωρίς βέβαια να εκθέτω κανέναν."

"Έχω πει στους κολλητούς φίλους μου: "Παιδιά, αν δείτε μια φωτογραφία σας πουθενά ως ο καινούριος μου σύντροφος, σας ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη". Είμαι προετοιμασμένη γι'αυτό."

"Είμαι άνθρωπος που όταν ερωτεύομαι πραγματικά, ερωτεύομαι με πάθος. Και όταν ο άλλος πληροι τις προϋποθέσεις που θέλω, ο έρωτας, η καψούρα, διαρκεί χρόνια. Εκτός κι αν ο άλλος με ξενερώσει."

"Έχω κάποιους παλιούς φίλους, ουσιαστικούς. Και είναι και οι φίλοι της δουλειάς, που θα μοιραστείς τα άγχη σου και θα πεις και κάποια πράγματα που έχεις στην καρδιά σου. Η Δέσποινα (Βανδή), η Νατάσα (Θεοδωρίδου) και η Ελένη (Μενεγάκη) είναι οι πιο κοντινές μου. Με τη Δέσποινα έχω μοιραστεί και κάποια πολύ προσωπικά μου τελευταία."

Follow us


item