News-Piper

Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ....

Στην εκπομπή "Μεσημέρι και κάτι" του ΣΙΓΜΑ βρέθηκε σήμερα η Άντζελα Δημητρίου και μίλησε για όλους και για όλα έξω από τα δόντια. ...


Στην εκπομπή "Μεσημέρι και κάτι" του ΣΙΓΜΑ βρέθηκε σήμερα η Άντζελα Δημητρίου και μίλησε για όλους και για όλα έξω από τα δόντια. Τι θα κάνει το 1.000.000 που ζητάει από την αγωγή που έκανε στην Τζούλια Αλεξανδράτου «Έκανα αγωγή στην Τζούλια και ζητάω 1.000.000 ευρώ. Τις 500.000 θα της δώσω στις μητέρες που έχουν μεγαλώσει μόνες τους παιδιά και είναι ανύπαντρες μητέρες όπως υπήρξα και εγώ. Τις άλλες 500.000 θα της βάλω σε ένα λογαριασμό στην κόρη μου μεγαλώνοντας να τα έχει από την μάνα της και να θυμάται ότι αυτά τα πήρε από αυτό το κορίτσι που πρόσβαλε δημόσια την μητέρα της»

Πως αντιδρά στην κακοπροαίρετη κριτική: «Αντιδρώ μόνο στην κακοπροέραιτη κριτική. Δεν αντιδρώ σ` αυτό που είναι καλοπροαίρετος. Στον Λάκη για παράδειγμα δεν μπορώ να αντιδράσω. Είναι ο Λάκης που ξέρουμε, είναι ο Λάκης με τις ατάκες του. Στον Μπουνιά που γυρίζει και μου λέει ότι ήρθα στο κέντρο σου και δεν μ` έβαλες πρώτο τραπέζι πίστα και ήταν η τάδε χοροπηδηχτούλα μπροστά και δεν ξέρω εγώ ποια άλλη εκεί θα αντιδράσω. Μου προσβάλλει το κοινό μου. Θ αντιδράσω και καλά που συμπεριφέρθηκα έτσι ως κυρία. Αν ήμουν σε άλλη φάση και είχα πιεί κανένα ποτό θα του γυρνούσα καμιά ανάποδη και θα γινότανε χαμός.

Γιατί λίγο προηγουμένως τα πήρε στο κρανίο; «Πριν από λίγο έβλεπα την Μενεγάκη και είχε καλεσμένη ένα μοντελάκι (Δήμητρα Αλεξανδράκη) και τι γυρίζει και λέει «Μην τραγουδήσω εγώ γιατί είμαι ο θηλυκός Καρράς». Μην πιάνουμε τέτοια ονόματα στο στόμα μας εγώ το απαγορεύω. Κοριτσάκι 18 χρονών που μου λέει ότι ακούει λαϊκή μουσική και μου αναφέρεται στην Κοκκίνου, τον Μακρή και την Βανδή. Αν αυτοί είναι λαικοί τραγουδιστές εγώ τι είμαι κι ο Καρράς. Μην πιάνουμε στο στόμα μας αυτά τα ονόματα. Δουλεύει καθόλου το μυαλό της;»


(showbiz.com.cy)

Follow us


item