News-Piper

Ο Μ.ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ!!!!

Ξεκινώντας από τα 13 του χρόνια παίζοντας κρητική λύρα και έχοντας κάνει στην πορεία του σημαντικές συνεργασίες με μερικά από τα μεγαλύτερα ...


Ξεκινώντας από τα 13 του χρόνια παίζοντας κρητική λύρα και έχοντας κάνει στην πορεία του σημαντικές συνεργασίες με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής, ο Μάνος Πυροβολάκης έρχεται φέτος με την υποψηφιότητά του για να μας εκπροσωπήσει στο μουσικό διαγωνισμό της Eurovision....

Το noumerologio.com συνάντησε τον Μάνο Πυροβολάκη στο «ραντεβού» του με τον Ogae Greece και μας μίλησε για το τραγούδι του, μας είπε γιατί δεν πρέπει να… μιλάει με τον Γιώργο Καραδήμο, αλλά και γιατί θα ήθελε να μιλήσει τηλεφωνικά με την Έλενα Παπαρίζου σε μία απολαυστική συνέντευξη…

-Θέτεις φέτος υποψηφιότητα για να μας εκπροσωπήσεις στη Eurovision. Στο παρελθόν έχεις δηλώσει ότι ο συγκεκριμένος μουσικός διαγωνισμός κάπου σε «χαλάει», ότι δεν τον θεωρείς αντιπροσωπευτικό για την ελληνική μουσική…

«Ναι, νομίζω ότι αυτό που έχω πει –γιατί λέω και διάφορα (γελάει!)- δύσκολα θα πήγαινα μόνος μου. Γιατί δεν είμαι ο καλλιτέχνης που θα «κόλλαγα» μόνος μου να πάω στη Eurovision. Νομίζω θα κοίταζα πρώτα να έχω δίπλα μου μία κοπέλα, κατά προτίμηση, η οποία να είναι και σπουδαία performer και θα μπορούσε να βοηθήσει το κομμάτι μου. Οπότε νομίζω ότι στο κομμάτι «Η κιβωτός του Νώε» με το οποίο θα διαγωνιστώ κάτι τέτοιο έχω κάνει, ίσως σε μία πιο updated μορφή, θα έλεγα. Δηλαδή έχω μαζί μου την Ελένη Φουρέιρα, που τραγουδούσε στις Mystique, έχει αναλάβει αυτή το ρόλο να ερμηνεύσει ένα δυτικότροπο αγγλικό ρεφρέν και επίσης θα βρίσκεται επί σκηνής και ένας ράπερ, ο Γιάννης Μπαντουράκης που θα κάνει το αγγλικό ραπ κομμάτι του τραγουδιού μαζί με τις δικές μου κρητικές μαντινάδες. Πρόκειται ουσιαστικά για τη μείξη τριών διαφορετικών πραγμάτων».

-Ωστόσο σε παλιότερη συνέντευξή σου είχες δηλώσει ότι ως Έλληνες στη Eurovision θα έπρεπε να στείλουμε ένα αμιγώς ελληνικό τραγούδι…

«Νομίζω το ελληνικό στοιχείο το έχω κρατήσει στο χαρακτήρα του τραγουδιού, απλώς μου φάνηκε ότι στη μορφή που επιλέξαμε ότι θα είναι πιο ενδιαφέρον. Έχει σχέση και με αυτό που κάνω εγώ, αλλά και με αυτό που θα έβλεπε ο κόσμος στο εξωτερικό. Το κομμάτι όπως το έχουμε στήσει παρέα με το συνεργάτη μου τον Στίγκα, έχει πραγματικά ενδιαφέρον κι αν περάσει τελικά και κριθεί από την Ελλάδα θα είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό τραγούδι».

-«Απέναντί» σου είναι ο Γιώργος Καραδήμος με τον οποίο έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν… Πώς είναι το συναίσθημα τώρα που είστε κατά κάποιο τρόπο «ανταγωνιστές»;


«Με πήρε προχθές τηλέφωνο για να με ρωτήσει τι κάνω και του είπα ότι εμείς δεν πρέπει να ξαναμιλήσουμε τώρα λόγω Eurovision (γελάει!!!)».

-Πώς κρίνεις τους υπόλοιπους συναγωνιστές σου;

«Δεν υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στους καλλιτέχνες αλλά ανταγωνιστικά τραγούδια. Πραγματικά τα τραγούδια μας θα συναγωνιστούν και θα ανταγωνιστούν το ένα το άλλο. Κάποιους άλλωστε τους γνωρίζω, με τη Σάννυ Μπαλτζή είμαστε φίλοι, τον Αλκαίο δεν τον γνωρίζω προσωπικά αλλά γνωρίζω ότι έχει κάνει μεγάλη καριέρα, τον Γιώργο Καραδήμο τον γνωρίζω, τους Εμιγκρέ είναι φίλοι μου τα παιδιά, τους ξέρω, τις Μέλισσες δεν τους ξέρω προσωπικά αλλά έχω ακούσει το πρώτο τους τραγούδι που είναι ένα πανέμορφο τραγούδι, γενικότερα με όλα τα παιδιά δεν υπάρχει ανταγωνισμός επί προσωπικού αλλά αφού λαμβάνουμε μέρος σε ένα μουσικό διαγωνισμό θέλει ο καθένας το καλύτερο για το τραγούδι του και αυτό είναι θεμιτό».

-Ο Παναγιώτης που είναι μαθητής σου συμμετείχε με την αποστολή της Eurovision παίζοντας κρητική λύρα. Θα είναι μαζί σου και τώρα
;

«Στο τραγούδι μου θα παίξω εγώ λύρα όπως άλλωστε παίζω στα περισσότερα τραγούδια μου. Υπάρχει λύρα στο κομμάτι και έχει και αρκετό χώρο. Εγώ προσπαθώ να υπάρξω στο διαγωνισμό της Eurovision και να φορέσω ένα σακάκι που χωράει σ’ εμένα. Δεν θέλω να κάνω κάτι που είναι μακριά από μένα, οπότε σίγουρα θα είναι έντονο το στοιχείο της λύρας γιατί αυτό κάνω εξαρχής».

-Για ποιο λόγο λαμβάνεις μέρος στη Eurovision; Σε ενδιαφέρει να γίνει γνωστή η δουλειά σου στο εξωτερικό;

«Σίγουρα με ενδιαφέρει, αλλά γενικά έχει μία πρόκληση ο διαγωνισμός. Δηλαδή από τη στιγμή που έχω δηλώσει συμμετοχή για να πάω στη Eurovision, νομίζω ότι ζω ένα πανηγύρι δίπλα μου. Δηλαδή εγώ, οι φίλοι μου έχουμε μπει σε αυτή διαδικασία, περνάω πολύ καλά με αυτό, έχει μία κινητήρια δύναμη. Δεν κάνω κάτι άσχετο, κάνω κάτι που έχει μία σχέση με τη μουσική και σίγουρα είναι μία πρόκληση εάν επιλεγεί τελικά το τραγούδι μου, να δείξω στο εξωτερικό τι κάνω εγώ. Δηλαδή μία μοντέρνα μουσική που συνδυάζει ελληνικά παραδοσιακά στοιχεία».

-Ο χώρος που ανήκεις μουσικά «σνομπάρει», κατά κάποιον τρόπο, αυτό το διαγωνισμό.

«Ίσως ναι, να τους σνομπάρει. Όμως η μουσική που κάνω εγώ δεν ανήκει καθαρά σε κάποιο χώρο ή απλώς στον έντεχνο χώρο. Να σου πω ότι έχω παίξει με μεγάλη επιτυχία τόσο με την Ελευθερία Αρβανιτάκη όσο και με την Έλενα Παπαρίζου. Εγώ νομίζω ότι η δική μου μουσική δεν σνομπάρει τόσο, δεν νομίζω ότι εγώ είμαι η κεφαλή του έντεχνου στην Ελλάδα».

-Μιας και μιλάμε για την Έλενα Παπαρίζου… Έχεις μιλήσει καθόλου για τη συμμετοχή σου καθώς η Έλενα στο συγκεκριμένο θέμα διαθέτει μεγάλη εμπειρία…


«Βέβαια. Δεν έχουμε μιλήσει ακόμη. Θα ήθελα πάρα πολύ να μιλήσουμε, αν και γνωρίζω ότι η Έλενα είναι πολυάσχολη αυτό τον καιρό. Πιστεύω ότι άμεσα θα μιλήσουμε με την Έλενα».

-Επιλέγεσαι και μας εκπροσωπείς… Όμως δεν φέρνεις μία καλή θέση. Πώς θα αντιμετωπίσεις όλο αυτά που πρόκειται να γίνουν μετά με τις κατηγορίες και τα δυσμενή σχόλια;

«Αυτό είναι το ρίσκο που υπάρχει. Παίρνεις το ρίσκο όταν πεις το οκ. Παραδείγματος χάριν, όταν κάτσεις να παίξεις Monopoly, δεν μπορείς στο ενδιάμεσο να αλλάξεις τους κανόνες του παιχνιδιού… Αυτό είναι και αυτό θα ακολουθήσεις. Είναι πράγματι ένα ρίσκο το οποίο αναλαμβάνω. Πιστεύω ότι ο καλλιτέχνης, όπως και η ζωή έχουν πολλά ημίχρονα. Μπορεί σε ένα ημίχρονο κάτι να μην πάει καλά, αλλά ο καλλιτέχνης έχει και άλλη ευκαιρία. Κανείς δεν σου απαγορεύει και ύστερα από μία αποτυχημένη εμφάνιση στη Eurovision μετά από έξι μήνες να βγάλεις ένα καταπληκτικό δίσκο και το κοινό, κατά κάποιο τρόπο, να σε αποδεχθεί ξανά».

-Η Κατερίνα Αυγουστάκη βγήκε από το διαγωνισμό. Παρόλα αυτά στον ελληνικό τελικό θα τραγουδήσει το τραγούδι με το οποίο είχε θέσει υποψηφιότητα. Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί η σύγκριση να είναι αρνητική έναντι των τραγουδιών που εξακολουθούν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό;

«Αυτό δεν το έχω σκεφτεί. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να συγκρίνω το δικό μου κομμάτι με των υπόλοιπων παιδιών που συμμετέχουν. Προσπαθώ να κάνω το δικό μου τραγούδι όσο μπορώ καλύτερο και να βελτιώσω ατέλειες που έχει η δική μου παρουσία, να το χαρώ και να το διασκεδάσω».

-Το γεγονός ότι η συμμετοχή της ακυρώθηκε πώς το σχολιάζεις;

«Νομίζω απ’ όσο κατάλαβα, το θέμα είχε να κάνει με το διαδικαστικό της διοργάνωσης. Υπάρχει ένας νόμος, που εγώ γνώριζα εξαρχής, ότι δεν πρέπει να ακουστούν πριν. Και σε μένα αν συνέβαινε αυτό το ίδιο θα γινότανε. Είναι κρίμα γιατί και εκείνη έκανε μία προσπάθεια, αλλά δεν έχει σημασία τι θα πω εγώ ή κάποιος άλλος, ήταν ωστόσο μοιραίο ότι θα γινόταν αυτό από τη στιγμή που δεν τηρήθηκε ο κανόνας που έχει θεσπιστεί».

-Επί σκηνής τι να περιμένουμε;


«Θα κάνουμε ότι θεωρηθεί απαραίτητο. Καμιά φορά όταν προσπαθείς να εντυπωσιάσεις υπερβολικά μπορεί και να σου γυρίσει μπούμερανγκ! Θα κάνουμε πράγματα που θα κολακεύουν το τραγούδι. Είμαι μουσικός πάνω απ’ όλα γι’ αυτό το πρώτο που κοιτάω είναι το τραγούδι».

-Πόσοι θα είστε επάνω στη σκηνή;


«Πέντε λογικά, αν και υπάρχει και μία σκέψη να είμαστε έξι. Αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε αυτή τη βδομάδα ουσιαστικά».

-Άγχος υπάρχει;


«Έχω λίγο άγχος ναι. Αλλά πιο πολύ άγχος έχω για το αν θα αρέσει το τραγούδι μου στον κόσμο. Με εξιτάρει να φτιάχνω τραγούδια που αρέσουν στον κόσμο».

-Το συγκεκριμένο τραγούδι θα το συμπεριελάμβανες σε μία προσωπική δισκογραφική σου δουλειά;


«Γιατί όχι; Σίγουρα αν συμπέσει η δισκογραφία μου κοντά χρονικά, σίγουρα θα το συμπεριλάβω».

Follow us


item